میوه خشک چیست؟

سیب خشک برای پذیرایی

میوه خشک چیست؟ : میوه خشک می تواند نجات بخش شما باشد. این غذا شیرین ، میان وعده‌ای است و می توان آن را بسیار راحت تر از چند موز کبود یا کارتن های بزرگ توت استفاده کرد. یک طعم انبه خشک کافی است تا اگر مجبور به انتخاب شدید ، میوه تازه را برای همیشه کنار بگذارید.

اما اگر تا به حال به یک ته کیسه در یک صندلی رسیده اید و خود را متعجب کرده اید که واقعا میوه های خشک چقدر سالم هستند  و چگونه از نظر تغذیه ای در کنار محصولات تازه خود قرار می گیرند به مکان مناسب آمده اید. ما از متخصص تغذیه امی شاپیرو ، RD استفاده کردیم تا میزان اعتیاد به میوه های خشک را به ما نشان دهد.

در این مقاله قصد داریم درباره میوه خشک چیست؟ صحبت کنیم و بررسی کنیم که آیا میوه خشک برای بدن مناسب است یا خیر.

ما توليد کننده انواع ميوه خشک هستيم و به صورت خرد و عمده انواع ميوه ‏هاي ‏خشک را به فروش مي رسانيم. براي هديه دادن، براي ميان وعده خوب و ‏سالم ‏و براي پخت پز ميوه هاي خشک ما بسيار مناسب هستند. ما با ارائه يک ‏بسته ‏بندي خوب و کيفيت عالي شما را در هر شرايط سر بلند مي کنيم.

میوه خشک چیست؟

 میوه خشک چیست؟ میوه خشک همان میوه است که از طریق های مخلف آن را خشک کرده ایم. از دیر باز روش خشک کردن میوه وجود داشته است. اما امروزه به خاطر شرایط آب و هوایی و امکان انتقال میوه از کشورهای مختلف این صنعت را نیز توسعه داده است.

آیا میوه خشک سالم است؟

پاسخ کوتاه: بله ، زیرا خوردن میوه به هر شکل بهتر از مصرف میوه صفر است. شاپیرو توضیح می دهد: “از آنجا که میوه های خشک متراکم شده اند ، حدود 3.5 برابر فیبر و مواد مغذی آن را نسبت به میوه های تازه تامین می کند.” میوه های خشک منبع بسیار غنی از فیبر و همچنین آنتی اکسیدان ها ، به ویژه پلی فنول ها هستند. ” البته فواید خاص سلامتی بستگی به نوع میوه ای که می خورید دارد ، اما می توانید بدون در نظر گرفتن فواید گوارشی و آنتی اکسیدان ها حساب کنید.

خوردن میوه خشک چه معایبی دارد؟

شاپیرو توضیح می دهد: “از آنجا که میوه های خشک غلیظ هستند (آب خارج شده است) در بسته های کوچک و متراکم که دارای قند و کالری بسیار بالایی هستند ، ارائه می شود.این باعث می شود که بیش از حد همزمان غذا بخورید ، که می تواند به سرعت منجر به افزایش قند و کالری دریافتی و در نتیجه افزایش وزن شود.”

حرف او منطقی است بالاخره، آخرین باری که 15 زردآلو یا چهار انبه کامل خوردید کی بود؟ هنگامی که مقدار قابل توجهی آب یک میوه استخراج می شود ، کل سیب یا زردآلو شما کوچک می شود و به اندازه یک لقمه می شود ، که می تواند باعث اعوجاج قسمت عمده شود (به ویژه هنگامی که میزان قند طبیعی موجود در میوه ها را در نظر بگیرید).

شاپیرو می افزاید: “علاوه بر این ، به دلیل محتوای فیبر زیاد و برخی  قندهای طبیعی، برخی از میوه های خشک می توانند باعث ناراحتی دستگاه گوارش از نفخ ، گاز و اسهال شوند.” او می گوید مهمترین مرحله هنگام خرید ، خواندن برچسب های مواد مغذی و لیست مواد تشکیل دهنده آن است ، زیرا بسیاری از میوه های خشک حاوی قندهای اضافی به شکل آب میوه ، شربت یا حتی شکر متبلور هستند.

“به منظور حفظ رنگ ، برخی از مارک ها حتی از سولفیت ها استفاده می کنند و برخی افراد می توانند به سولفیت ها حساسیت داشته باشند و واکنش منفی نشان دهند. در نهایت ، بسته به نحوه ذخیره میوه های خشک ، می تواند حاوی قارچ یا سم باشد ، بنابراین بدانید که آنها را از کجا تهیه می کنید.”

سالم ترین راه برای مصرف میوه خشک

شاپیرو توصیه می کند: “توصیه می کنم وعده های غذایی را به یک وعده محدود کنید. قطعات بزرگتر میوه خشک را برش دهید و آن را با آجیل یا سالاد مخلوط کنید تا شدت آن کاهش یابد. در عین حال شیرینی لازم را داشته باشید. چند روز به جای آن از میوه های تازه لذت ببرید. و حتی هنگام خرید از سطل های عمده ، برچسب های تغذیه را بخوانید تا اندازه قسمت مناسب را تعیین کنید و مواد لازم را بخوانید تا از شکر و مواد نگهدارنده اضافی اجتناب کنید. و در نهایت ، میوه های خشک را” درمان “در نظر بگیرید.”

آیا میوه خشک دارای مزایای مشابه میوه تازه است؟

شاپیرو توضیح می دهد: “در بسیاری از سطوح ، از آنجا که فیبر ، ویتامین ها ، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها را تأمین می کند. این کار را می کند. با این حال ، هیدراتاسیون یا حجم را ارائه نمی دهد ، که هر دو به شما کمک می کند در حالی که مقدار قند را رقیق می کنید از یک وعده احساس رضایت کنید.”

علاوه بر این ، او تأکید می کند که میوه خشک خود مواد مغذی متفاوتی را ارائه می دهد. همانطور که میوه های مختلف مواد مغذی متفاوتی را ارائه می دهند. بنابراین مزایای سلامتی را نیز ارائه می دهند. “بنابراین آلو خشک فیبر ، منظم بودن دستگاه گوارش و کلسیم را برای تقویت استخوان ها تأمین می کند. نشان داده شده است که خرما به باروری و زایمان کمک می کند ، از نظر مواد مغذی غنی ترین میوه های خشک است و شاخص GI پایینی دارد (بنابراین بر خون تأثیر نمی گذارد. سطح قند به همان شدت). زردآلو بدون سولفیت بهتر از زردآلو با سولفیت است. در نهایت ، کشمش ، محبوب ترین میوه های خشک ، می تواند به فشار خون ، کاهش سطح کلسترول و کمک به سیری کمک کند. ” که مطمئناً بسیار مهم است.

در این مقاله سعی شد به خوبی میوه خشک چیست؟ توضیح داده شود و شرایط سلامتی آن بیان شود.

“شما می توانید تازه ترین میوه خشک را از ما بخواهید”

روش خرید میوه خشک از ما

همانطور که می دانید میوه خشک در گونه های مختلفی تولید می شود. تنوع میوه ها بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع میوه خشک با کیفیت عالی هستید. می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع میوه خشک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع میوه خشک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:اصلان حقیقی
شماره همراه09134469940
شماره واتزاپ و تلگرام09931997049
اینیستاگرام@HAGHIGHi_company
آدرساصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی
ایمیل:Aslan.hasghighi@gmail.com

سلب مسئوليت: اطلاعات موجود در اين سايت فقط براي اهداف آموزشي است ‏و جايگزيني براي درمان پزشکي توسط متخصص مراقبت هاي بهداشتي نيست . ‏به دليل نيازهاي فردي منحصر به فرد ، خواننده بايد با پزشک خود مشورت کند تا ‏مناسب بودن اطلاعات را براي موقعيت خواننده تعيين کند. همچنين اين مطالب از ‏مطالب سايت هاي انگليسي زبان تهيه شده و امکان اشتباهات اطلاعاتي وجود ‏دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.