چقدر باید میوه های خشک بخوریم

فروش سیب خشک

چقدر باید میوه های خشک بخوریم : سرشار از پروتئین ، اسیدهای چرب ضروری ، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ، اینها کارخانه های برای سلامتی هستند. از آنجا که بیشتر آب از میوه های خشک استخراج می شود ، مواد مغذی آنها در بسته های کوچک متراکم می شود. اما اگر مراقب وزن خود هستید ، میوه های خشک باید در حد اعتدال مصرف شوند زیرا از نظر مواد مغذی در قندها نیز غنی هستند و در نتیجه کالری نیز دارند. میزان مصرف آجیل و میوه های خشک را در حدود 20 گرم محدود کنید و از تنقلات مستقیم از کیسه خودداری کنید. منجر به پرخوری می شود.

در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم چقدر باید میوه های خشک بخوریم ، همین طور بهترین مغزه‌جات و میوه خشک هایی که می توانید مصرف کنید را توضیح می دهیم.

ما توليد کننده انواع ميوه خشک هستيم و به صورت خرد و عمده انواع ميوه ‏هاي ‏خشک را به فروش مي رسانيم. براي هديه دادن، براي ميان وعده خوب و ‏سالم ‏و براي پخت پز ميوه هاي خشک ما بسيار مناسب هستند. ما با ارائه يک ‏بسته ‏بندي خوب و کيفيت عالي شما را در هر شرايط سر بلند مي کنيم.

چقدر باید میوه های خشک بخوریم

بادام

آیا غذای پرچرب می تواند برای شما مفید باشد؟ بادام به خوبی این اکسیمورون را به چالش می کشد. این غنی از اسیدهای چرب تک اشباع نشده است که نقش محافظتی در قلب دارند و برای سلامت مغز و پوست بسیار عالی هستند. بادام همچنین سرشار از ویتامین E ، منیزیم و پتاسیم است که همه آنها برای حفظ فشار خون طبیعی ، بهبود گردش خون و حفظ عملکرد سالم قلب دست به دست هم می دهند. مواد معدنی مانند مس و منگنز موجود در بادام به ضریب سلامتی آنها افزوده است. مس و منگنز هر دو در مقادیر بسیار کمی مورد نیاز هستند ، اما نقش مهمی را ایفا می کنند. روزانه به مقدار کم (4-7 قطعه) غذا بخورید تا از مزایای سلامتی کامل برخوردار شوید.

گردو

لایه بیرونی گردو پوسته دار قسمت سفید دارای طعم تلخ است. اما در برابر تمایل به حذف آن مقاومت کنید. تحقیقات نشان می دهد که 90 درصد از آنتی اکسیدان ها -شامل فنولیک اسیدها ، تانن ها و فلاونوئیدها -در پوست یافت می شود. گردو منابع عالی ویتامین E به شکلی است که یافتن گاما توکوفرول غیر معمول است. این یک نقش محافظتی اصلی دارد. آنها علاوه بر مزایای عالی طعم و سلامتی ، منابع چربی های اشباع نشده و اسیدهای چرب امگا 3 هستند. آنها را به سالاد ، دسر یا فقط پاپ ، روزانه (3-4 نصف) اضافه کنید.

خرما

خرما فوق العاده خوشمزه یکی از محبوب ترین میوه هاست که دارای لیستی چشمگیر از مواد مغذی ضروری ، ویتامین ها و مواد معدنی است که برای رشد طبیعی انسان ، سایش و رفاه کلی مورد نیاز است. خرما که سرشار از فروکتوز و دکستروز است ، قندهای ساده را به راحتی تامین می کند و راه خوبی برای شروع روز و شروع سریع سوخت و ساز بدن است. روزانه از 1-2 عدد خرما متوسط ​​لذت ببرید. افراط و تفریط می تواند شرایط را به سمت شما برگرداند.

پسته

پسته نماد سلامتی ، استحکام و سلامت قوی ، پسته آجیل همیشه سبز است که هیچ کس نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. پسته در مقایسه با سایر آجیل ها مانند بادام ، بادام زمینی ، فندق ، گردو و گردو پروتئین بیشتری دارد. میزان چربی در بین آنها کمترین است. آنها غنی از اسید اولئیک ، کاروتن و ویتامین E هستند. مقدار مصرف را به بیش از 20 گرم در روز محدود کنید.

“شما می توانید تازه ترین میوه خشک را از ما بخواهید”

روش خرید میوه خشک از ما

همانطور که می دانید میوه خشک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع میوه ها بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع میوه خشک با کیفیت عالی هستید، می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع میوه خشک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع میوه خشک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:اصلان حقیقی
شماره همراه09134469940
شماره واتزاپ و تلگرام09931997049
اینیستاگرام@HAGHIGHi_company
آدرساصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی
ایمیل:Aslan.hasghighi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.