اهمیت صنعت نساجی : آیا می دانستید که وقتی پشت کامپیوتر خود می نشینید با منسوجات احاطه شده اید؟ پرده های روی پنجره کنار شما، کوسن روی صندلی میز شما، فرش روی زمین و حتی آن کفش ها یا دمپایی های روی پای شما منسوجات محسوب می شوند.
منسوجات از الیاف، رشته ها، نخ ها و نخ ها، طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. اهمیت صنعت نساجی را بیشتر می توانیم در زمینه توسعه کشورها مورد بررسی قرار دهیم.
دو دسته اصلی منسوجات وجود دارد: منسوجات معمولی و منسوجات فنی . منسوجات معمولی در درجه اول برای زیبایی شناسی و در درجه دوم برای استفاده ساخته می شوند.
آنها شامل لباس و وسایل تزئینی مانند بالش پرتابی هستند. منسوجات فنی در درجه اول برای عملکرد ساخته می شوند. اما می توانند از نظر زیبایی نیز دلپذیر باشند. به عنوان مثال، فیلتر هوا در جاروبرقی شما یک پارچه فنی است، اما یک بالون هوای گرم نیز همینطور است.
اهمیت صنعت نساجی : انسان برای زنده ماندن به غذا، سرپناه و گرما نیاز دارد. منسوجات در همه این دسته بندی ها قرار می گیرند. به دلیل پوشاک و وسایل حفاظتی، کشاورزان می توانند از کودها، علف کش ها یا آفت کش ها برای افزایش عملکرد محصول استفاده کنند.
آنها همچنین می توانند از فیلترهای تجهیزات و پوشش های محافظ برای کاشت، برداشت و محافظت از محصولات خود استفاده کنند. بدون تمام این منسوجات فنی، تولید مواد غذایی کمتر قابل اعتماد خواهد بود.
مردم همچنین برای گرم ماندن به لباس و پتو نیاز دارند. بدون الیاف طبیعی و مصنوعی، زونا و دیگر انواع مصالح ساختمانی نمیتوان ساخت که بر نوع سرپناههای ساخته شده تأثیر میگذارد. برای درک اینکه چگونه منسوجات بر زندگی روزمره ما تأثیر می گذارند، مهم است که انواع منسوجات موجود را درک کنیم.
منسوجات و پوشاک نقش عمده ای در روند توسعه و صنعتی شدن کشورها و ادغام آنها در اقتصاد جهانی دارد. سازمان تجارت جهانی (2006) خاطرنشان می کند. که در سال 2004، کشورهای در حال توسعه به عنوان یک گروه (کشورهای با درآمد کم و متوسط) بیش از نیمی از کل صادرات منسوجات و پوشاک جهان را به خود اختصاص دادند.
در هیچ دسته دیگری از کالاهای تولیدی، کشورهای در حال توسعه از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. موقعیت خالص صادراتی بزرگ همه مناطق جهان طی دو سال گذشته رشد دو رقمی را در بخش کالاهای تولیدی تجربه کرده اند.
در حالی که صنایع نساجی و پوشاک تنها درصد کمی از کل صادرات تولیدی جهان را به خود اختصاص داده است. 4.5 درصد در سال 2006، برخی از مناطق و کشورها برای درصد بسیار بالاتری به T&C متکی هستند. مناطق با سهم بالاتر از حد متوسط شامل آسیا و برای پوشاک – آمریکای جنوبی و مرکزی، آفریقا و آسیا است.
بزرگترین صادرکنندگان نساجی اتحادیه اروپا-25، چین، هنگ کنگ، ایالات متحده، کره، تایوان و هند هستند. در سال 2006 این کشورها 80.5 درصد از کل صادرات نساجی جهان را به خود اختصاص دادند.
اهیمت صنعت نساجی : صادرات پوشاک از کشورهای کمتر توسعه یافته طی دوره 1990 تا 2006 افزایش یافته است. بنگلادش و اندونزی صادرات پوشاک خود را بیش از ایالات متحده در این دوره افزایش داده اند.
کامبوج، هندوراس و مالزی از جمله تازه واردان به گروه 20 صادرکننده برتر پوشاک طی سال های 1990-2006 هستند. ویتنام به طور چشمگیری سهم خود را از صادرات پوشاک طی دوره 1990 تا 2006 افزایش داده است.
همانند منسوجات، اروپا، چین و هنگ کنگ بزرگترین صادرکنندگان لباس هستند. اما به طور کلی بازار صادرات پوشاک کمتر متمرکز است.
پوشاک صادرات کلیدی تولید برای بسیاری از کشورهای در حال توسعه است. هائیتی، بنگلادش، کامبوج، لسوتو و ماکائو (چین) کشورهایی هستند که بیشترین وابستگی به صادرات پوشاک را دارند.
چندین کشور آفریقایی نیز وابستگی زیادی به صادرات پوشاک دارند. مانند لسوتو (64%)، ماداگاسکار (56.4%) و موریس (35.5%). کشورهایی که بیش از 50 درصد وابستگی به صادرات پوشاک دارند.
به استثنای چین ماکائو و هندوراس که به عنوان کشورهای با درآمد متوسط طبقه بندی می شوند. دیگر کشورها درآمد پایینی دارند.
پاکستان بیشترین وابستگی را به منسوجات دارد (44.1 درصد صادرات تولیدی) و پس از آن نپال قرار دارد. منسوجات و پوشاک یک صادرات کلیدی به ویژه برای کشورهای کم درآمد تا متوسط است.
بنگلادش بیشترین وابستگی کل به منسوجات و پوشاک را به عنوان سهم کل صادرات کالا (83.5%) دارد. پس از آن پاکستان (67.2%) و سریلانکا (47%) قرار دارند.
اعتماد شما، افتخار ماست
همانطور که می دانید پوشاک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع پوشاک با کیفیت عالی هستید، می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.
برای خرید انواع پوشاک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.
خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع پوشاک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.
” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”
نام و نام خانوادگی: | اصلان حقیقی |
شماره همراه | 09134469940 |
شماره واتزاپ و تلگرام | 09931997049 |
اینیستاگرام | |
آدرس | اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی |
ایمیل: | Aslan.hasghighi@gmail.com |
مدل لباس فروشی: وقتی فروش فروشگاه تان کم می شود، یکی از زمان های سخت است. اگر فروش فروشگاه هم از مقداری که در نظر داشته باشید هم پایین تر باشد هم، همین اتفاق می افتد.
من احساس شما را درک می کنم: همه فروشگاه های لباس موفق در ابتدا همین احساس را داشتند. اما سپس متوجه شدند که صرفاً با تغییر برخی جزئیات خاص، می توانند بلافاصله شاهد افزایش ملموس در فروش باشند.
بخش دشوار شناسایی این جزئیات برای تغییر است. تلاش در تاریکی آن هم تنها با تکیه بر شهود لحظه می تواند بسیار خسته کننده و نا امید کننده است.
بگذارید واضح بگویم، پیروی از شهود راهی است که میتواند به اکتشافات استثنایی منجر شود. اما متأسفانه همیشه اینطور نیست و اغلب زمان زیادی میبرد. زمانی که به دلیل هزینه های فزاینده هر ماه دیگر نمی توانید سرمایه گذاری کنید!
آنچه شما نیاز دارید. یک جا یا پایه ای محکم است که از آن شروع کنید. نقطه اولیه که به شما امکان می دهد از طریق آن درب ورودی به شهود بزرگی که منجر به موفقیت بسیاری از فروشگاه های قبل از شما در سراسر جهان شده است، دسترسی داشته باشید.
به محض اینکه متوجه شدید که چه تعداد استراتژی ساده برای افزایش فروش در دسترس شماست. متوجه خواهید شد که فقط دانستن اینکه می توانید آنها را با موفقیت در فروشگاه خود به کار ببرید کافی است تا شما به موفقیت دست پیدا کنید.
این تکنیک ها تفاوتی نمی کند که در شهر بزرگ هستید، یا شهرهای کوچک، اگر به درستی و آن ها را با شرایط خودتان تلفیق کنید، می توانید پیشرفت فوق العاده ای داشته باشید.