بازاریابی ماهی
معمولا صیادان و پرورش دهندگان با این مشکل رو به رو هستند که بازار ماهی دارای نوسانات مختلف است. همچنین آن ها در زمانی که قصد فروش دارند شخصی را برای خریداری پیدا نمی کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم توضیحاتی برای بازاریابی و فروش ماهی بدهیم.
در ابتدا شما باید برای بازاریابی ماهی خود به این سوال پاسخ بدهید که مشتری من کجاست؟ معمولا هر کسی جواب مخصوص به خود را می دهد. این تفاوت ها با توجه به تجربه، سابقه، روابط عمومی و … متفاوت است.
پس از این که مشخص کردید که مشتری شما بیشتر در کجاها حضور دارند شما باید به صورت تلفنی، حضوری، مجازی یا هر طریق دیگری که می شناسید به سراغ آن ها بروید.
این روش یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید برای بازاریابی استفاده کنید. اما لازم است که شما در اینترنت نیز قابل جست و جو باشید. بهتر است که یک صفحه در شبکه های مجازی داشته باشید تا آخرین محصولات خود را در آن به نمایش بگذارید. دیگر زمان داشتن مکان ثابت تا حدودی به پایان رسیده است.