مجله “خرده فروشی و وفاداری” (مجله روسی) در مورد اینکه چگونه خرده فروش ماهی شمال در مسکو را مورد بررسی قرار داده است. همچنین به بررسی وفاداری مشتری ها پرداخته است. و اینکه چگونه یک کارت وفاداری می تواند وفاداری را از بین ببرد ، صحبت کرد. توسط سرگئی زاخاروف ، صاحب فروشگاه ماهی های شمالی “Grayus House“.
اس. زاخاروف: فرهنگ مصرف ماهیان آب شیرین در روسیه و در مسکو نیز بسیار ضعیف است. برای یک خریدار مسکو ، ماهی “خوب” اول از همه ، ماهی قرمز است. شما می توانید به همان شبکه “تجارت” در همان “Auchan” بروید و تعداد چشم های قرمز و تعداد زیادی ماهی سفید را با چشم تخمین بزنید.
علاوه بر این ، اگر نگاه دقیق تری بیندازید ، می بینید که بیش از نیمی از دامنه ماهی سفید شاه ماهی است. در پشت آن (با تاخیر شدید در سهم انواع) ، به عنوان یک قاعده ، گونه هایی وجود دارد که برای مصرف کننده انبوه کاملاً آشنا هستند ، مانند پیکه ، کپور ، سوسک.