مضرات میوه خشک

چرا میوه خشک اینقدر گران است؟

مضرات میوه خشک ‏: میوه های خشک یک افزودنی سالم برای رژیم غذایی ما است. اما اگر خودمان خود را کنترل نکنید، ممکن است اثرات سوئی بر وزن شما داشته باشد.

اندازه های میوه خشک کوچک است، معمولاً حدود 2 قاشق غذاخوری، بنابراین این میان وعده ممکن است منجر به پرخوری شود. اطلاعات و واقعیت های هر میوه خشک را روی میوه های خشک مورد علاقه خود را بخوانید.

برای به حداقل رساندن کالری بیش از حد و مصرف قند ، از انواع و اقسام قند اضافه شده یا با آب میوه شیرین شده خودداری کنید. در بعضی از روش های تولید برای زیباسازی و خوش طعم کردن میوه خشک از شکر ريال شربت و موارد دیگر استفاده می شود. این مواد مضرات میوه خشک را افزایش می دهد.

در این مقاله قصد داریم درباره مضراب میوه خشک صحبت کنیم. اولین موضوعی که به آن می پردازیم مشکلات کوارشی است،سپس به بررسی افزایش کالری ورودی می پردازیم، پوسیدگی دندان و میزان قند موضوع های بعدی هستند. امیدواریم که این اطلاعات برای شما مفید باشد.

ما توليد کننده انواع ميوه خشک هستيم و به صورت خرد و عمده انواع ميوه ‏هاي ‏خشک را به فروش مي رسانيم. براي هديه دادن، برای مهمانی ها، براي ‏ميان وعده خوب و سالم ‏و براي پخت پز ميوه هاي خشک ما بسيار مناسب ‏هستند. ما با ارائه يک بسته ‏بندي خوب و کيفيت عالي شما را در هر شرايط سر ‏بلند مي کنيم. لطفا اطلاعات، تجربیات، انتقادات و پیشنهادات خودتان را با ما به ‏اشتراک ‏بگذارید.‏

مضرات میوه خشک

میوه های خشک می توانند فیبر و مواد مغذی شما را تقویت کنند و مقدار زیادی آنتی اکسیدان در بدن شما تأمین کنند. با این حال ، آنها همچنین سرشار از قند و کالری هستند ، و در صورت خوردن بیش از حد می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. به همین دلیل ، میوه های خشک باید فقط در مقادیر کم ترجیحاً همراه با سایر غذاهای مقوی خورده شوند.

مشکلات دستگاه گوارش

میوه های خشک سرشار از فیبر هستند. شما برای بهبود نظم و تقویت سلامت روده به فیبر در رژیم غذایی خود احتیاج دارید، اما فیبر بیش از حد روده را آزار می دهد، خصوصاً اگر به طور معمول غذاهای پر فیبر مصرف نمی کنید.

میوه های خشک ممکن است شما را دچار گاز معده، گرفتگی شکم، نفخ، یبوست یا احتمالاً اسهال کنند. با میزان مصرف میوه خشک مناسب در هر روز به مقدار کم و یا استفاده میوه خشک دردو وعده جداگانه از این مضراب میوه خشک اجتناب کنید.

اگر می خواهید میزان فیبر دریافتی خود را تقویت کنید، آن را به آرامی و در طی چند هفته افزایش دهید. هر دو روز یک یا دو قطعه میوه خشک اضافی داشته باشید، همانطور که قابل تحمل است ، تا زمانی که قادر به خوردن یک وعده کامل بدون ناراحتی دستگاه گوارش باشید.

میزان کالری ورودی

از آنجا که آب از میوه های خشک حذف شده است، میوه خشک چگال تر و پر کننده کمتری هستند (و پرخوری آنها راحت تر است) نسبت به میوه مشابه آن ها. به همین دلیل ، وقتی میوه خشک می خورید، ممکن است به طور قابل توجهی کالری بیشتری دریافت کنید تا اینکه در عوض به میوه کامل میل کنید.

به عنوان مثال ، یک وعده انگور یا تقریباً یک فنجان حاوی 150 کالری است. از طرف دیگر ، یک فنجان کشمش که انگور خشک است ، تقریباً 520 کالری دارد. به همین دلیل، یک وعده استاندارد برای کشمش یک چهارم فنجان است. می توانید میوه های خشک را در برنامه غذایی خود بگنجانید و در حد کالری مورد نیاز خود باشید ، اما باید مراقب مقدار مصرف خود باشید.

پوسیدگی دندان

میوه های خشک قند طبیعی به شکل فروکتوز دارند که همان قند میوه است. برخی از انواع میوه های خشک با قند اضافی پوشانده می شوند. تا سطح رطوبت به حداقل برسد و از چسبیدن میوه خشک به یکدیگر جلوگیری شود.

شکر یکی از عوامل اصلی پوسیدگی دندان است. غذاهای چسبناک مانند میوه های خشک مضر هستند زیرا به دندان های شما می چسبند و قند را مجبور می کنند. برای مدت طولانی تری روی دندان بماند.

هنگام خوردن میوه های خشک، با نوشیدن آب، خطر پوسیدگی دندان را به حداقل برسانید. دندان های خود را در اسرع وقت بعد از خوردن مسواک و نخ دندان بکشید تا قند سطح دندان ها پاک شود.

میزان قند ورودی

برخی از میوه های خشک ، به ویژه انواع روکش دار قند، از نظر شاخص قند خون ، قند زیادی  دارند. این مقیاس غذاها را از 1 تا 100 درجه بندی می کند. غذاهایی که دارای درجه شاخص گلیسمی بالایی هستند. باعث قند خون شما می شوند و باعث می شوید به سرعت انرژی بگیرید.

متأسفانه ، به محض رسیدن به اوج انرژی ، قند خون شما به سرعت پایین می آید و ممکن است دچار سقوط قند یا خستگی ناگهانی شوید. طبق دانشکده پزشکی هاروارد، کشمش در مقیاس شاخص گلیسمی تا حدی بالا است و دارای رتبه 64 است.

خرما درست در وسط شاخص گلیسمی قرار دارد. آلو خشک یکی از معدود میوه های خشک است که دارای درجه شاخص گلیسمی پایین است. این نوع میوه خشک دارای درجه 29 در مقیاس است. در این مقاله به مضرات میوه خشک اشاره کردیم، امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید باشد.

“شما می توانید تازه ترین میوه خشک را از ما بخواهید”

روش خرید میوه خشک از ما

همانطور که می دانید میوه خشک در گونه های مختلفی تولید می شود. تنوع میوه ها بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع میوه خشک با کیفیت عالی هستید. می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.

 برای خرید انواع میوه خشک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع میوه خشک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.

” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”

شما می توانید برای مطالعه دیگر مقاله های ما اینجا کلیک کنید.

راه های ارتباطی با ما

نام و نام خانوادگی:اصلان حقیقی
شماره همراه09134469940
شماره واتزاپ و تلگرام09931997049
اینیستاگرام@HAGHIGHi_company
آدرساصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی
ایمیل:Aslan.hasghighi@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید