ساختن درآمد بالا هدفی است که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند، اما اغلب ممکن است کاری طاقت فرسا به نظر برسد. برای رسیدن به این هدف به زمان، تلاش و نظم و انضباط نیاز دارد، بنابراین لطفا به دنبال راه هایی نباشید که شما را بخواهد سریع به درآمد بالا برساند. این مسیر ها معمولا به پرتگاه ها ختم می شود. یا در طول مسیر با مشکلات و خطرات بالایی رو به رو می شوید.
اصول و چگونگی افزایش درآمد و توسعه کسب و کار چیست؟ ساختن درآمد بالا هدفی است که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند، اما اغلب ممکن است کاری طاقت فرسا به نظر برسد.
برای رسیدن به این هدف به زمان، تلاش و نظم و انضباط نیاز دارد، بنابراین لطفا به دنبال راه هایی نباشید که شما را بخواهد سریع به درآمد بالا برساند. این مسیر ها معمولا به پرتگاه ها ختم می شود. یا در طول مسیر با مشکلات و خطرات بالایی رو به رو می شوید.
خبر خوب این است که اصول و استراتژی هایی وجود دارد که می تواند به هر کسی کمک کند تا در درازمدت ثروت بسازد و حفظ کند. و هر چه زودتر شروع به اجرای این موارد کنید، شانس موفقیت شما بیشتر خواهد بود.
در این مقاله قصد داریم ابتدا درباره افزایش درامد صحبت کنیم. سپس به سراغ توسعه کسب و کار کار می ریم. اما لازم است بداریند در این مقاله کمتر درباره اصول علمی کسب و کار صحبت می کنیم. بیشتر صحبت هایی که در این مقاله هست انجام شود، توجه ویژه به ذهنیت شما دارد.
با شماره 09134469940 تماس بگیرید
دریافت پروپزال یا پیش نویس قرارداد
مقایسه کنید
تکمیل خرید
متداولترین تصور در مورد خلق ثروت را میتوان به صورت زیر خلاصه کرد: کمتر از آنچه به دست میآورید خرج کنید و سپس آنچه را که عاقلانه باقی میماند سرمایهگذاری کنید تا ثروت خود را افزایش دهید. در حالی که حکمت در این فکر وجود دارد، با گذشت زمان ممکن است متوجه شوید که اجرای این ایده خلق ثروت به این آسانی نیست. در واقع، با گذشت زمان، اکثر ما متوجه می شویم که بزرگترین مانعی که در ساختن ثروت خود با آن روبرو هستیم، اغلب رفتار و تعصبات سرمایه گذاری خودمان است.
در این بخش 5 اصل اساسی کسب و کار که بیشتر ذهنی هستند را مطرح می کنیم. امیدواریم که برای شما مناسب و کارا باشد.
خیلی از افراد فکر می کنند که برای درآمد بالا باید یک کسب و کار فوق العاده از خودشان داشته باشند. چون این موضوع را از موقعیت الان خودشان دور می دانند، هیچ گاه تلاشی هم برای رسیدن به آن نمی کنند. خیلی مهم است که شما برای رسیدن به درآمد بالا کسب و کار که در آن هستی را از خودت بدانی.
زمانی که کسب و کاری که در آن هستی را از خودت بدانی ، خلاقیت که داری افزایش پیدا می کند. بهره وری که داری افزایش پیدا می کند. خستگی کمتری را تحمل می کنی و زمان برات خیلی سریع تر می گذرد. کمتری حسنی که برای تو در این موضوع وجود دارد این است که از نظر روحی خسته نمی شوی. زمانی که احساس نامطلوبی به محیط کارت داشته باشی، همش می خوای به ساعت نگاه کنی، خدایا کی تمام می شه، کی می توانم برم خانه و از این مکالمه های ذهنی با خودت داری.
به همین جهت است که می گوییم، کسب و کاری برای خودت داشته باش یا کسب و کاری که داخل اش هستی را از خودت بدان. چون در هر دو صورت نعمت ها به سمت تو خواهند آمد.
می گویند مادر مهارت تکرار است. باید بدانیم بدان تمرکز روی موضوع خاصی هم تکرار صورت نمی گیرد. خیلی ها هستند، در لحظه می خواهند مهندس برق، بازیگر و یک رئیس جمهور مقتدر باشند. اما برای هیچ کدام روزی یک ساعت هم صرف نمی کنند. شما باید هدف گذاری داشته باشید. برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. از همه مهم تر تعیین زمان رسیدن به آن را هم مشخص کنید.
نقل قولی از استاد خودم براتون بگم: اهداف ارزوهایی هستند که برای تحقق آن ها ضرب العجل تعیین می کنیم. حتما اهدافتون را بنویسید. لازم نیست بی تقص باشد. فقط لازم است واقع بینانه باشد.
یک مقاله ویژه برای این موضوع در حال آماده شدن است. اما در کل برای این که بدانیم به کاری که می کنیم علاقه داریم یا خیر کافی هست این سه سوال را از خودمان بپرسیم.
همین سه سوال را که با صداقت به خودت جواب بدی می توانی کاری که توش علاقه داری را پیدا کنی. نکته تمام فیلتر های ذهنی که داری را باید کنار بگذاری. نا خدا گاه ذهنت می ره سمت کارها و تجربه هایی که از قبل داشتی، سعی کن توجه کمتری به آن ها بکنی.
شما باید عادت های خوبی را در خودتان ایجاد کنید. تا زمانی که عادت هایی که لازمه کارتون هست را در خودتان ایجاد نکنید و از عادت هایی که به کارتون آسیب می زند را داشته باشید سرعت پیشرفت تون به شدت کاهش پیدا می کند.
سه عادی که لازمه هر کاری و پایه هر کاری است:
مثبت نگری منظورم، کلاس های نگرش مثبت و انگیزشی نیست. معمولا ما به شدت به خودمان احساس یاس و نا امیدی می دهیم. همین موضوع باعث می شود که در طول سفری که در زمان داریم و داریم برای کارهامون تلاش بکنیم، اگر به مشکل برخورد کردیم، سریع فکر این که از این کار باید برم و این کار به درد من نمی خوره و … به ذهن ما بیاد. اما اگر در هر موضوعی ورودی هایی که به ذهن مون داریم ( شنیدن، دیدن و ارتباط ها ) آن ها را کنترل کنیم به سادگی می توانیم مشکلات را از سر بگذرانیم.
کسب و کار از دو بازو تشکیل شده است. کسب و کار ، کسب به معنا علمی است که برای تجارت به آن نیاز داری و کار به معنا مهارت فنی است که در حوزه شما به کار می آید. شما باید در هر دو خوب باشید. خیلی ها را دیدم ( قبلا خود من هم یکی از این ها بودم) بدان این که فنی را بلد باشند می خواستند تجارت کنند.
شما اگر فنی خوبی در گرایش کاری خودت نداشته باشی به شدت شکست می خوری. این یکی از قانون های کسب است. شما باید ابتدا به قسمتی از کار خودت مسلط بشوی و سپس با مهارت های کسب، خودت و سازمانت را رشد بدی.
نکته، مهارت های فنی بعد از مدتی تمام می شود و اگر وقت کافی برای آن بگذاری دیگر لازم نیست دوباره برگردی. اما مهارت های کسب تمامی ندارند.
اگر بیش از آنچه به دست می آورید خرج کنید، هرگز نمی توانید سفر تولید ثروت خود را شروع کنید. فرقی نمی کند ثروتمند باشید یا فقیر، همه ما وسوسه می شویم که برای اقلام گران قیمتی مانند آخرین آیفون، ساعت گران قیمت، پلی استیشن جدید، خانه تعطیلات و غیره هزینه کنیم. اما این نوع مصرف آشکار ممکن است هیچ ارزشی به زندگی شما اضافه نکند، در حالی که بر توانایی شما در پس انداز پول تأثیر منفی می گذارد.
در واقع، اکثر افراد ثروتمند در واقع کاملاً متواضعانه زندگی می کنند و این به آنها کمک می کند پولی را پس انداز کنند که بعداً می توانند برای رشد ثروت خود از آن استفاده کنند. علاوه بر این، اگر عاقلانه خرج کنید، می توانید بدهی خود را به حداقل برسانید و این می تواند نقش کلیدی در استقلال مالی شما داشته باشد.
اما، همه بدهی ها بد نیستند. بدهی خوب مانند وام مسکن به شما کمک میکند داراییهایی را اضافه کنید که ارزش آنها را افزایش دهد و ثروت شما را افزایش دهد. از سوی دیگر، بدهی بد به استفاده از پول قرض گرفته شده برای خرید دارایی هایی اشاره دارد که ارزش آنها در طول زمان کاهش می یابد. در حالی که این در واقع یک روش ضعیف برای خرج کردن پولی است که به سختی به دست آورده اید، محصولات مالی مختلف مانند کارت های اعتباری، پیشنهادات بدون هزینه EMI، و پیشنهادات خرید در حال حاضر، پرداخت بعدا برای ترویج این رفتار غیرمنطقی طراحی شده اند.
یک راه ساده برای کاهش شانس خرج کردن بیش از توان خود این است که بدهی خود را به حداقل برسانید و در صورت امکان بدون بدهی زندگی کنید. این می تواند به شما کمک کند تا در مسیر رسیدن به اهداف تولید ثروت خود بمانید.
تلاش برای تولید ثروت صرفاً به این دلیل که می خواهید ثروتمندتر شوید ممکن است بهترین انگیزه نباشد. در واقع، اگر تنها انگیزه شما کسب درآمد بیشتر باشد، در درازمدت تمرکز و رشد ثروت برایتان دشوار خواهد بود.
تمرکز و انگیزه طولانی مدت مورد نیاز برای اطمینان از دستیابی به اهداف خلق ثروت تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که اهداف خود را درونی کنید. به عنوان مثال، اگر هدف مشخصی در ذهن داشته باشید، انگیزه بیشتری برای دنبال کردن اهداف تولید ثروت خود خواهید داشت. چنین اهدافی می تواند شامل پس انداز برای بازنشستگی یا پس انداز پول برای یک ماشین جدید باشد.
انگیزه های دیگر برای ادامه مسیر برای رسیدن به اهداف تولید ثروت می تواند شامل دنبال کردن یک فرصت آموزشی، حمایت مالی از یک هدف خیریه و غیره باشد. داشتن یک هدف و انگیزه روشن می تواند به شما کمک کند تا بر حواس پرتی های مختلفی که زندگی به شما می زند غلبه کنید تا در مسیر ادامه دهید. مسیر درست برای رسیدن به اهداف تولید ثروت
همه ما سخت کار می کنیم تا مطمئن شویم که پول بیشتری به دست می آوریم. کسب درآمد بیشتر می تواند به ما کمک کند پس انداز بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم ثروت بیشتری خلق کنیم. با این حال، داشتن یک منبع درآمد ثانویه با سرمایه گذاری عاقلانه پس انداز می تواند به ما کمک کند تا اهداف ثروت خود را زودتر و با سهولت بیشتری محقق کنیم.
مهم نیست که چقدر خوب برای سرمایه گذاری خود برنامه ریزی می کنید، باید به آنها زمان کافی برای رشد بدهید. در حالی که یک سرمایه گذار جوان ممکن است پول زیادی برای سرمایه گذاری نداشته باشد، زمان به نفع اوست. برعکس برای سرمایه گذاران مسن تر صادق است. دومی ممکن است پول بیشتری برای سرمایه گذاری داشته باشد، اما زمان کمی برای تماشای رشد سرمایه گذاری خود دارند.
یکی از راههای اطمینان از اینکه سرمایهگذاریهای شما زمان بیشتری برای رشد دارند، شروع سرمایهگذاری در اوایل زندگی است، مهم نیست که میزان سرمایهگذاری چقدر کم باشد. این تضمین میکند که میتوانید به آرامی و پیوسته به مجموعه سرمایهگذاری خود اضافه کنید تا مجبور نباشید بعداً با تلاش برای پس انداز بیشتر در مدت کوتاهی در زندگی، بر امور مالی خود استرس وارد کنید. به همین دلیل است که بهعنوان یک سرمایهگذار، باید ارزش زمان را درک کنید و در درازمدت سرمایهگذاری کنید تا اطمینان حاصل کنید که به اهداف خلق ثروت خود میرسید.
ترکیب کردن چیزی است که باعث می شود سرمایه گذاری شما در طول زمان رشد کند. در حالی که یکی از قدرتمندترین ابزارهای ثروت آفرینی است، در ابتدا می تواند کار بلندی به نظر برسد. این به این دلیل است که ترکیب کردن به آرامی شروع می شود، اما با گذشت زمان و افزایش ثروت شما، پول شما با سرعت بیشتری شروع به رشد می کند. به همین دلیل است که وقتی سفر سرمایه گذاری خود را شروع می کنید.
سخت کار کردن و کسب درآمد بیشتر ممکن است برای اطمینان از رسیدن به اهداف تولید ثروت کافی نباشد. این ممکن است صرفاً به این دلیل باشد که فرد پس از انجام سایر فعالیتهای روزانه زمان محدودی برای کار دارد. علاوه بر این، همه ما سرمایه محدودی داریم و دانش و مهارت سرمایه گذاری ما محدودیت هایی دارد. اینجاست که اهرم می تواند به شما کمک کند سرمایه گذاری خود را سریعتر رشد دهید.
نمونه ای از اهرم مالی، اهرم مالی است که در آن افراد حرفه ای مانند مدیران صندوق و بانک ها از پول دیگران برای کسب درآمد برای خود استفاده می کنند. نمونه های دیگر اهرم زمان و اهرم فناوری است که در آن افراد و شرکت ها از مهارت های متخصصان برای دستیابی به چیزی بیش از توانایی های خود استفاده می کنند. در واقع، استفاده صحیح از اهرم میتواند به شما کمک کند تا با بهرهگیری از مهارتهای دیگران، سریعتر به هدف خلق ثروت خود برسید.
یکی از راه های اعمال اهرم، سرمایه گذاری در سهام از طریق صندوق سرمایه گذاری مشترک است. این به شما امکان می دهد به مهارت های یک مدیر حرفه ای صندوق برای رشد ثروت خود دسترسی پیدا کنید.
ما تمایل داریم دستاوردهای شخصی خود را با همسالان خود مقایسه کنیم. این مقایسهها میتواند دامنهای از دستاوردهای محل کار تا حقوق ماهانهای را که فرد دریافت میکند، داشته باشد. وقتی نوبت به خلق ثروت میرسد، ممکن است پسانداز خود را با دیگران مقایسه کنیم و این میتواند توانایی ما را برای موفقیت در دستیابی به اهداف مالی محدود کند.
مشکل این است که این اهداف ثروت در طول زمان تغییر می کنند. بنابراین باید اهداف مشخصی داشته باشید تا مطمئن شوید که از هدف مالی خود منحرف نمی شوید. یکی از راه های انجام این کار این است که یک لیست جامع از اهداف تولید ثروت خود برای 5 سال آینده ایجاد کنید. این لیست باید شامل جزئیاتی مانند هدف خاصی باشد، یعنی مقداری که باید پس انداز کنید، مدت زمان کوتاهی که باید به هدف برسید، برنامه ای برای رسیدن به هدف، و همچنین نحوه برنامه ریزی برای پاداش دادن به خود پس از رسیدن به هدف.
به عنوان یک سرمایه گذار، وقتی نوبت به انتخاب گزینه های سرمایه گذاری می رسد، از انتخاب خود غافل می شوید. اینها شامل گزینه های سرمایه گذاری آزمایش شده و آزمایش شده مانند صندوق های سرمایه گذاری متقابل ، ETF، اوراق قرضه طلای مستقل، FD ها و غیره است. اما فراتر از این گزینه های سرمایه گذاری، بسیاری از آنها توسط سرمایه گذاری های جدید و آزمایش نشده مانند توکن های غیر قابل تعویض (NFT)، ارزهای دیجیتال، فناوری های سبز جذب می شوند. ، و غیره.
اما تلاش برای ایجاد یک میانبر با سرمایه گذاری در این محصولات جدید و آزمایش نشده ممکن است برای بسیاری از سرمایه گذاران خرده کار مطلوب نباشد. این به این دلیل است که اگرچه این سرمایهگذاریهای جدید ممکن است هیجانانگیز باشند، اما فاقد سابقه تثبیتشده مسیرهای سرمایهگذاری سنتی و کمتر هیجانانگیز هستند. بنابراین، بهتر است بهجای تلاش برای دستیابی به یک میانبر برای رسیدن سریعتر به هدف خلق ثروت، بهطور سیستماتیک و پیوسته روی یک گزینه سرمایهگذاری آزمایششده سرمایهگذاری کنید.
یادگیری در مورد مدیریت پول و محصولات مالی به شما این امکان را می دهد که در تلاش های خود برای ایجاد ثروت موفق باشید. پیش از این، یافتن اطلاعات در مورد این جنبههای مالی کار دشواری بود، اما دیگر اینطور نیست. اکنون می توانید به وب سایت هایی مانند وب سایت ET Money وارد شوید، رسانه های اجتماعی را بررسی کنید، و حتی از برنامه های آموزشی برای دریافت اطلاعات عمیق در مورد مدیریت پول و جزئیات نحوه عملکرد محصولات مالی مختلف استفاده کنید.
از آنجایی که یافتن و دسترسی به اطلاعات بسیار آسانتر شده است، قطعاً باید از این مزیت برای بهبود مستمر درک خود از جنبههای کلیدی مدیریت پول استفاده کنید. اگر این علاقه به یادگیری را به یک عادت مادام العمر تبدیل کنید، نسبت به کسانی که یاد نمی گیرند در موقعیت بسیار بهتری برای رشد ثروت خود خواهید بود.
گفته شده است که ثروتی که فرد در طول زندگی خود تولید می کند به ارزشی که فرد ارائه می دهد بستگی دارد. این رابطه بین ارزش و ثروت دلیلی است که باعث می شود مقامات مدیریتی سطح بالا به طور قابل توجهی بیشتر از کارکنان سطح پایه دستمزد دریافت می کنند. در مورد شرکت ها هم همینطور است. شرکتی که محصولات یا خدماتی را ارائه می دهد که برای مصرف کنندگان مفید هستند، ارزش بیشتری نسبت به شرکت هایی دارند که محصولات یا خدمات مفیدی را ارائه نمی دهند.
در مورد تولید ثروت نیز همین امر صادق است. افرادی که می توانند ارزش بیشتری نسبت به دیگران ارائه دهند، در مقایسه با دیگران در موقعیت بهتری برای کسب درآمد از مهارت ها و توانایی های خود برای ایجاد ثروت خواهند بود. فرقی نمیکند که این مهارتها حول محور سرگرمی، نوشتن، فروش، آشپزی و غیره باشد. اگر توانایی انجام هر فعالیتی را بهتر از همسالان خود داشته باشید و بتوانید از آن درآمدزایی کنید، در سفر ثروتآفرینی خود سربلند خواهید شد.
توسعه یک کسب و کار نیازمند برنامه ریزی استراتژیک از متخصصان در هر صنعتی است. اجرای شیوهها و ایدههای نوآورانه که فروش و درآمد را افزایش میدهد، کلید توسعه موفقیتآمیز کسبوکار است. از صاحبان کسب و کار گرفته تا اعضای کارکنان، توسعه کسب و کار یک نکته مهم است که می تواند منجر به رشد شرکت و فرصت های جدید شود. در این مقاله توضیح میدهیم که چرا توسعه کسبوکار برای هر صنعتی مهم است و به شما ایدههایی میدهیم تا به شما در توسعه کسبوکارتان کمک کنند.
توسعه کسب و کار فرآیندی است که شامل شناسایی، برنامه ریزی و اجرای استراتژی ها برای رشد شرکت می شود. رویههای توسعه کسبوکار بر افزایش فروش و نوآوری در راههای یافتن و حفظ مشتریان توسط شرکت تمرکز دارد. اگرچه معمولاً بر فروش متمرکز است، اما توسعه کسب و کار می تواند هر بخش از یک شرکت را در هدف به دست آوردن مشتریان و افزایش فروش درگیر کند. استراتژیهای توسعه میتوانند از ابتکارات منابع انسانی تا ارائه محصول جدید متفاوت باشند.
شرکتهایی که بر توسعه کسبوکار تمرکز میکنند، به احتمال زیاد شاهد رشد کسبوکار از طریق فروش، تولید سرنخ و رضایت کارکنان هستند. استراتژی های توسعه می تواند از راکد شدن یک کسب و کار و از دست دادن سهم بازار جلوگیری کند. کسبوکارهایی که به دنبال رشد هستند، فرهنگ داخلی نوآوری ایجاد میکنند که میتواند کارمندان را تشویق کند به جای جستجوی کار در جای دیگر، موقعیتهای خود را حفظ کنند.
توسعه کسب و کار چیزی فراتر از فروش است. این شامل ایجاد فرآیندهای عمدی برای افزایش پایگاه مشتری شما، دستیابی به سرنخ های علاقه مند و ایجاد محیطی در محل کار است که در نوآوری و ارتباطات رشد می کند.
در اینجا 15 راه برای دستیابی به موفقیت در توسعه کسب و کار آورده شده است:
قبل از شروع توسعه کسب و کار خود، یک استراتژی با اهداف قابل اندازه گیری و مراحل اقدام ایجاد کنید. حوزههایی را که میخواهید رشد کسبوکار را در آنها مشاهده کنید، شناسایی کنید، چه به معنای ورود به بازارهای جدید، حفظ مشتریان یا افزایش تلاشهای بازاریابی شما باشد. در نظر بگیرید که برای دنبال کردن برنامه خود باید چه فرآیندهایی را اجرا کنید.
هنگامی که در مورد یک استراتژی تصمیم گرفتید، باید نحوه اجرای آن اهداف توسعه را تعیین کنید. اگر برنامه شما بر اساس افزایش فروش است، در نظر بگیرید که آیا از ایمیل یا بازاریابی دیجیتال، تماس سرد یا تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان استفاده می کنید یا خیر. برای استراتژیهای متمرکز داخلی، به روشهایی فکر کنید که کارکنان میتوانند نظر بدهند و از مهارتهای خود برای پیشبرد رویکرد توسعه کسبوکارتان استفاده کنند.
با معیارهای بازار خود از جمله جمعیت شناسی مشتریان فعلی و آینده خود آشنا شوید. یک مخاطب هدف را شناسایی کنید و استراتژی فروش خود را بر روی مشتریانی متمرکز کنید که با این ویژگی ها مطابقت دارند.
نحوه استفاده جمعیتی کلیدی شما از محصول یا خدمات شما را مشخص کنید. دریابید که این مشتریان کجا به دنبال اطلاعاتی در مورد خرید و نحوه خرج کردن پول خود هستند. همچنین ممکن است به تجزیه و تحلیل محصولات یا خدمات رقیب برای درک نحوه دستیابی آنها به مخاطبان هدف کمک کند.
راه دیگری که می توانید شروع به توسعه کسب و کار خود کنید، تمرکز بر رشد داخلی است. با آموزش اعضای تیم در مهارت های حیاتی توسعه کسب و کار مانند موارد زیر شروع کنید:
کنجکاوی: توسعه دهندگان مؤثر کسب و کار سؤالات متفکرانه ای می پرسند و به دنبال یافتن پاسخ هستند. آنها از یک کنجکاوی طبیعی برای پیگیری راه حل ها برای وظایف یا مشکلات پیچیده استفاده می کنند.
آگاهی از برند: توسعه کسب و کار متکی به درک قوی از یک نام تجاری و اینکه چگونه یک شرکت آن شخصیت را برای عموم ایجاد می کند و تبلیغ می کند.
عمل گرایی: متخصصان کسب و کار که در توسعه استراتژی های جدید برای برند رهبر می شوند، نیاز به رویکردی معقول به اهداف دارند. برای اینکه یک طرح توسعه کسب و کار کار کند، متخصصان باید انتظارات قابل مدیریتی برای نتایج داشته باشند و بتوانند پیشرفت را به درستی ارزیابی کنند.
دانش محصول: متخصصان کسب و کار قبل از اینکه بتوانند یک برنامه واضح برای توسعه یک مدل کسب و کار تهیه کنند، نیاز به دانش عمیق از آنچه به مصرف کنندگان ارائه می دهند دارند.
ارتباطات بین فردی: توسعه کسب و کار شامل ارتباط با کارکنان داخلی، فروشندگان و مشتریان است. شبکه سازی با سایر متخصصان داخلی و خارجی می تواند به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند. این شامل گوش دادن فعال، دادن بازخورد موثر و ارتباط واضح ایده ها است.
سازمان: رهبران توسعه کسبوکار افکار، استراتژیها و شیوههای تجاری خود را سازماندهی میکنند تا رشد کنند.
از استفاده از یک رویکرد جدید برای توسعه کسب و کار خود نترسید. همانطور که استراتژی هایی را پیدا می کنید که برای برند و صنعت شما بهترین کار را دارند، از اشتباهات درس بگیرید. نوآوری یکی از حامیان اصلی رشد کسب و کار است که روندهای بازار را تعیین می کند. هنگام ارزیابی ایده های جدید، در اصلاح فرآیند خود انتقادی و قاطع باشید.
یکی از کلیدهای توسعه کسب و کار، ادامه یادگیری است. موفق ترین توسعه دهندگان کسب و کار بینش را از رهبران فکری و متخصصان با تجربه ای که دانش خود را به اشتراک می گذارند، به دست می آورند. آنها یاد می گیرند که چه چیزی باعث رشد و سقوط مشاغل در صنعت آنها می شود. سازمانهای حرفهای و نشریات صنعتی یکی از راههای همگام شدن با شیوههای در حال تغییر هستند. وبلاگ ها، پادکست ها و محتوای دوره های آنلاین راه های بیشتری برای کشف روندهای نوظهور هستند.
با دیگر متخصصان کسب و کار ارتباط برقرار کنید تا تخصص خود را گسترش دهید. پیدا کردن یک مربی در خارج از شرکت شما که مراحل توسعه یک کسب و کار را پشت سر گذاشته باشد، می تواند به شما و سازمانتان در مسیر خود کمک کند. نمایشگاهها و رویدادهای تجاری با سازمانهای حرفهای راه خوبی برای شناخت دیگران در صنعت شما هستند.
دستیابی به مشتریان بالقوه فرآیندی است که به طور مداوم در حال تحول است که برای توسعه کسب و کار بسیار مهم است. جذب مشتریان برای شناخت محصول شما برای توسعه یک تجارت ضروری است. استفاده از نمایش محصول، محتوای دیجیتال و سایر مشوق ها را برای افزایش مخاطبان و تاثیرگذاری بر فروش در نظر بگیرید.
یافتن مشتریان بالقوه علاقه مند به خدمات یا محصول شما بخش مهمی از فروش داخلی است. سرنخ ها مشتریان بیشتری برای رشد کسب و کار شما ایجاد می کنند. میتوانید از طریق طیف وسیعی از منابع مانند تبلیغات رسانههای اجتماعی و دکمههای دعوت به اقدام وبسایت، سرنخها را جمعآوری کنید. تمرکز بر تولید سرنخ فروش را آسانتر میکند زیرا شما در حال حاضر یک مشتری بالقوه دارید که محصول شما را در نظر گرفته است. تمرین پرورش سرنخ ها نیز راه مهمی برای ارتباط ماندن با پایگاه مشتریان احتمالی شماست.
توسعه اهداف فروش اغلب شامل ابتکارات بازاریابی است. هنگامی که هر دو تیم برای افزایش درآمد با هم کار می کنند، افزایش ارتباطات بین این بخش ها بخش مهمی از موفقیت آمیز رسیدن به اهداف فروش است. متخصصان بازاریابی به افزایش فروش از طریق تبلیغات خلاقانه و تولید سرنخ کمک می کنند. جلسات تیم مشترک و جلسات ایده می تواند به برنامه های توسعه کسب و کار کمک کند و به ایجاد ابتکاراتی کمک کند که منجر به رشد بلندمدت شود.
توسعه کسب و کار موفق اغلب از سال ها ابتکارات هدفمند و برنامه های رشد ناشی می شود. برای رهبران مهم است که پیش بینی های واقع بینانه برای درآمدهای فروش، حجم سرنخ و سایر ابتکارات برنامه ریزی شده برای گسترش کسب و کار تعیین کنند. توسعه یک کسب و کار یک پیگیری مداوم با شکست ها و تغییراتی است که اغلب جهت اولیه استراتژی های شما را تغییر می دهد. انعکاس اغلب در مورد اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی مفید نیست، حرکت مثبتی را حفظ می کند که به توسعه مؤثر تجارت کمک می کند.
مهم است که محدوده برنامه های توسعه کسب و کار خود را با گنجاندن هزینه پیش بینی شده ابتکارات خود تعیین کنید. اگر تأثیر مالی برنامههای توسعهتان بیشتر از بازده پیشبینیشدهتان باشد، قبل از اینکه بیش از حد هزینه کنید و در واقع رشد کسبوکار را کند کنید، متوجه خواهید شد.
بسیاری از شرکت ها با اولین کسب و کاری که دست به دست می شوند تجارت می کنند. برنامه های توسعه کسب و کار باید شامل نحوه تماس شما با سرنخ های جدید و نحوه برنامه ریزی برای پیگیری تماس های ایجاد شده از طریق شبکه باشد. همانطور که برای پاسخ دادن آماده می شوید، زمان پاسخگویی خود را به عنوان مهم ترین عامل در نظر بگیرید.
توسعه حضور آنلاین شما می تواند بخشی موثر از استراتژی رشد کسب و کار شما باشد. از طریق شبکه های رسانه های اجتماعی، وب سایت و محتوای دیجیتال خود اعتماد و آگاهی از برند ایجاد کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که مشاغل می توانند برای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و جمعیت شناسی کاربران رسانه های اجتماعی از آنها استفاده کنند. شما می توانید از این برای به دست آوردن ایده بهتر از مخاطبان هدف خود برای تبلیغات و توسعه محصول استفاده کنید.
اغلب، سازمانها قصد دارند تا زمانی که رهبران با سرعت روزانه کسبوکار مشغول شوند، با اهداف و ابتکارات توسعه همراه شوند. استخدام یک کارمند اختصاص داده شده به توسعه کسب و کار می تواند به تمرکز اهداف و منابع شما بر رشد بالقوه کمک کند.
با جستجوی یک متخصص با دانش عمیق صنعت و تخصص اثبات شده توسعه تجارت، نامزد مناسب را پیدا کنید. تجربه فروش و بازاریابی به همراه مهارت های کلیدی در ارتباطات و سازماندهی چیزی است که یک مدیر توسعه کسب و کار خوب را می سازد.
شرکت ها افراد حرفه ای را برای رهبری توسعه کسب و کار در سطوح مختلف استخدام می کنند. برخی از مدیران توسعه کسب و کار ابتدا به عنوان نماینده توسعه کسب و کار کار می کنند و تا یک مقام اجرایی توسعه کسب و کار کار می کنند.
هنگامی که شغلی را به عنوان مدیر توسعه کسب و کار دنبال می کنید، این مراحل را در نظر بگیرید:
در حالی که الزامات مدرک خاصی برای این موقعیت وجود ندارد، اکثر شرکت ها به دنبال کاندیدایی با مدرک لیسانس در رشته هایی مانند این هستند:
با کار در یک موقعیت فروش یا بازاریابی، مهارت ها و تجربه لازم را در بزرگترین زمینه ها برای توسعه کسب و کار به دست خواهید آورد. مدیران توسعه باید تولید سرنخ، تحلیل بازار و اصول فروش را درک کنند. حرکت از فروش یا بازاریابی به سمت توسعه کسب و کار یک حرکت حرفه ای منطقی است، زمانی که در این زمینه ها تخصص کسب کردید.
MBA یا کارشناسی ارشد در مدیریت بازرگانی یا تمرکز مشابه میتواند سرعت پیشرفت شما را به سمت مدیریت سریعتر از زمانی که فقط مدرک لیسانس داشته باشید، آسانتر کند. از آنجایی که مدیران توسعه کسب و کار بر عملیات، افراد و فرآیندها نظارت می کنند تا موفقیت شرکت را افزایش دهند، مدرک پیشرفته می تواند شما را با مهارت هایی که برای انجام هر دو مسئولیت نیاز دارید آماده کند.
مدیران توسعه کسب و کار اغلب از مهارت های مدیریت پروژه برای واگذاری وظایف به بخش ها و اعضای مختلف کارکنان استفاده می کنند. اگرچه متخصصان فناوری اطلاعات اولین کسانی بودند که از ابزارهای مدیریت پروژه دیجیتال مانند Scrum یا Agile برای واگذاری ساختهای نرمافزاری استفاده کردند، دنیای تجارت حتی از روشهای آنها برای سادهسازی فرآیند اجرای اهداف استقبال کرده است. به دست آوردن درک اولیه از این تکنیک ها می تواند به شما کمک کند تا مهارت های مدیریت پروژه را به کار ببرید که توسعه کسب و کار را بیشتر می کند.
ما در حوزه های کاری مختلفی فعالیت می کنیم. خدمات و کالاهای مختلفی در حال عرضه هستیم. بنده تحصیلات آکادمیک که داریم در حوزه کسب و کار است. همچنین فعالیت و تجربه کاری بنده در زمینه انواع بازاریابی است. به همین جهت در این حوزه خدمات متنوعی ارائه می کنیم. از خدمات ما در حوزه بازرگانی می توان به مشاوره کسب و کار و کوچینگ ، دیجیتال مارکتینگ ( سئو کار در اصفهان و طراحی سایت در اصفهان) ، ترخیص کار کالا یا حق العمل کار گمرک و بازاریابی صادراتی اشاره کنیم.
بنده در ابتدا فعالیت کاری که داشتم وارد حوزه ابزیان شدم، این موضوع باعث شده است که با تامین کنندگان بسیار زیادی در ارتباط باشم. ما در این حوزه تامین کننده ( خرید ماهی قزل الا (خرید ماهی قزل الا در شهرکرد ، خرید ماهی قزل الا در ماهنشان ، صادرات ماهی قزل الا ) ، خرید ماهی سالمون (خرید ماهی سالمون در شهرکرد ، خرید ماهی سالمون در ماهنشان ، صادرات ماهی سالمون)، خرید ماهی گیدر ، خرید ماهی هوور ، خرید ماهی زرده ، خرید ماهی اسبک ، خرید ماهی مارلین ، خرید ماهی بولگا ، خرید خاویار و خرید عمده میگو ) هستیم. ما این محصولات را می توانیم به صورت داخلی و خارجی تامین کنیم.
همچنین من اصالتا اهل مبارکه هستم. پیشه خانوادگی ما نجاری و دکوراسیون هست. دکوراسیون داخلی در اصفهان ، کابینت در اصفهان ، کمد در اصفهان و دکور چوب در اصفهان از جمله فعالیت بنده در این حوزه است.
اما بنده در حوزه آهن فعالیت بازرگانی داریم. به صورت انحصاری برای بازیابی خارجی با شرکت بارمان باتاب جم قرار دارم. به هیچ عنوان خارج از عنوان این شرکت نمی توانم با شرکتی برای صادرات فولاد و آهن فعالیت داشته باشم. اما از نظر داخلی بنده در زمینه خرید ورق سیاه در اصفهان و قیمت ورق سیاه در اصفهان فعالیت انجام می دهم.
در صورت نیاز به هر کدام لطفا با شماره هایی که گفته شده است تماس حاصل فرمایید. همین طور برای دیدن شماتیک نقشه و خدمات و کالاهای ما به صفحه خدمات و کالاهای ما بروید.
راه ارتباطی | اطلاعات |
---|---|
اصلان حقیقی | مدیریت |
09134469940 | شماره تماس مدیریت |
09931997049 | شماره کارشناس فروش |
اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی | آدرس |