تکنیک فروش لباس : ارتباط با مشتریان همیشه آسان نیست، اما باید آن را به خوبی انجام دهید. در اینجا 15 نکته وجود دارد که قبل، در حین و بعد از خروج مشتری از فروشگاه به شما کمک می کند.
برای کسانی که یک فروشگاه، یک باشگاه یا در هر صورت یک مؤسسه عمومی را مدیریت می کنند، ممکن است همیشه استقبال، درک، لذت بردن، خدمت، رضایت و تحمل تک تک مشتریان هر روز آسان نباشد.
با این حال، علاوه بر ایده کسبوکار، ارزش افزوده کسبوکار شما، پویایی کلاسیک کیفیت/قیمت، بسیاری از تکنیکهای فروش موجود، این دقیقاً روشی است. که شما و همکارانتان از طریق آن به مشتری نزدیک میشوید. که در وهله اول تعیین میکند. که آیا آن مشتری به شما مراجعه خواهد کرد. در هر صورت بر نحوه صحبت آنها در مورد شما تأثیر می گذارد. بر شهرت مؤسسه شما تأثیر می گذارد.
چه یک آژانس مسافرتی، یک کافه تریا، یک فروشگاه لباس یا یک فروشگاه سخت افزاری، در اینجا 15 نکته در مورد نحوه بهترین برخورد با مشتریان و در نتیجه کامل کردن تکنیک های فروش آورده شده است. ولی نگاه ما به این مقاله برای فروشگاه لباس است. تفاوتی ندارد که در چه حوزه ای کار می کنید. این تکنیک ها برای شما مناسب است.
قبل از اجرای تکنیک های فروش، باید مشتریان را به فروشگاه جذب کرد. در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد.
تکنیک فروش لباس : زمانی که تصمیم گرفتید کسب و کار خود را باز کنید. یکی از اولین موارد در طرح کسب و کار شما باید الزاماً مربوط به هدف مشتری باشد که قصد دارید به آن بپردازید. شما باید مخاطبان هدف خود را بشناسید و روی آن تمرکز کنید. مشخص کردن اینکه کدام مشتری معمولی شماست و کدام مشتری نیست، ضروری است.
روی مشتریانی تمرکز کنید که همه چیز را بلافاصله، بدون سر و صدا و بدون درخواست تخفیف پرداخت می کنند. جذب مشتری با کاهش قیمت آسان است. اما آنها هرگز وفادار نمی مانند. به محض اینکه پیشنهاد بهتری پیدا کنند، شما را فریب خواهند داد. شما باید بدانید که چگونه کیفیت، انحصار، تازگی ارائه دهید و مشتریان واقعی باید آماده پرداخت این پیشنهاد باشند. سازش نکنید ، خط خود را با مراقبت از تمام جزئیات حفظ کنید و همیشه سعی کنید فقط بهترین ها را برای رفع نیازهای هدفی که انتخاب کرده اید ارائه دهید.
یک ویترین زیبا، یک فضای مرتب، یک سایت به روز، پشتیبانی رسانه های اجتماعی از اولین کارهایی است که شما باید انجام دهید. آنها سلاح های شما برای جذب مشتریان جدید و بازگرداندن آنهایی هستند که قبلاً به دست آورده اید. آنها را در جریان همه اخبار قرار دهید، مطمئن شوید که آنها می دانند کجا هستید و ساعات کاری شما چقدر است، از فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب برای ارائه محصولات جدید استفاده کنید.
حتی قبل از اینکه کر کره را بالا ببرید، روی آنچه از روزی که قرار است شروع شود، انتظار دارید تمرکز کنید . بدیهی است که در طول دوره کریسمس، در هنگام فروش، یا در مورد رویدادهای خاص که ممکن است تعداد بیشتری از بازدیدکنندگان را شامل شود، آماده شدن برای شلوغی آسان است. اما همچنین در روزهای دیگر سال میتوانید پیشبینی کنید که با کدام نوع مشتری باید تعامل داشته باشید و خود را در مناسبترین حالت برای انجام این کار قرار دهید.
آیا اتفاق خاصی رخ داده است که مستقیماً به تجارت شما مربوط نمی شود. اما می تواند بر مردم تأثیر بگذارد. شاید حتی مربوط به شهر شما باشد، مانند یک خبر؟ با در نظر گرفتن امکان مکالمه نیم ساعته با شخصی که لزوماً به خرید چیزی ختم نمی شود. آماده صحبت در مورد آن با مشتریان باشید.
در نحوه قرار دادن خود، بدون توجه به اینکه در آن لحظه مشتری در مغازه وجود دارد یا خیر، باید حتی به کوچکترین جزئیات نیز توجه کنید.
لباس، فرد را نمی سازد. بله، ولی در واقع برای ما که هر لحظه در حال قضاوت هستیم، لباس شما تاثیر مستقیم دارد. پوشش و ظاهر شما به طور کلی باید با محیط کار شما سازگار باشد و به شما اعتبار و اقتدار بدهد.
آیا به کارمند یک فروشگاه مد لباس که با شلوارک برمودا و دمپایی از شما پذیرایی می کند اعتماد دارید؟ یا مدیر یک مغازه لوله کشی که با کت و شلوار ظاهر می شود؟
مراقبت از ظاهر شما بیش از هر چیز به شما کمک می کند. برای اینکه با خودتان و مشتریانتان احساس راحتی کنید. باعث می شود مردم درک کنند که تجارت شما به شیوه ای جدی و حرفه ای مدیریت می شود. و به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که می توانند به آنها اعتماد کنند. بر تخصص شما و در عین حال آنها باید به آن احترام بگذارند.
تکنیک فروش لباس : چت کردن با مردم بسیار خوب است، به خصوص زمانی که در طول روز بدون اینکه کسی را ببینید، می روید. صحبت های غیررسمی و بی ضرر مانند آب و هوا، شایعات مربوط به افراد مشهور، برخی قسمت های محلی همیشه خوب است.
اما، مراقب باشید که هرگز از آستانه کارکنان عبور نکنید . هرگز نظر خودتان را مستقیم نگویید، مواضع سفت و سخت اتخاذ نکنید. مانند طاعون از هرگونه انحراف سیاسی یا اخلاقی که می تواند شما را در تضاد با مشتری قرار دهد یا بدتر از آن می تواند شما را نامگذاری کند، اجتناب کنید.
اجازه نده مردم درباره شما به هم دیگر بد بگویند. طبق تجربه و آزمایش ها سرعت پخش تبلیغات منفی چندین برابر تبلیغات مثبت است.
اگر کارمندان یا همکارانی دارید، مطمئن شوید که همیشه از شرایط کاری، ساعات کاری، حقوق و دستمزد خود راضی هستند. البته باید با امکانات شما سازگار باشد. اما اگر مجبورید در چیزی صرفه جویی کنید، از انجام آن روی پوست کسانی که برای/با شما کار می کنند اجتناب کنید.
تجربه مشتریان شما سود خواهد برد و در نتیجه فروش شما سود خواهد برد. نگرانی، توجه آن ها در صبحت و رفتار آن ها با مشتری تاثیر می گذارد. حال خوب آن ها باعث افزایش فروش شما می شود.
روی آموزش همکاران خود سرمایه گذاری کنید، مطمئن شوید که آنها آماده پاسخگویی به نیازهای مشتری، حل موارد اضطراری کوچک روزانه هستند. حتی در شرایط استثنایی بدون وحشت یا عصبی شدن، خونسردی خود را حفظ کنند.
حتی به کوچکترین جزئیات نیز توجه کنید، خود را به نحوه استقبال و پیگیری مشتریان محدود نکنید. از نحوه پاسخ دادن به هنگام زنگ زدن تلفن تا نحوه بیرون آوردن زباله ها در پایان روز، همه چیز باید با نهایت حرفه ای بودن انجام شود و اگر قبلاً از تجربه قبلی به دست نیامده است، وظیفه شماست که به آنها آموزش دهید.
کمک به مشتری و تکنیک های فروش
مشتری وارد مغازه شده است. چگونه با او رفتار کنیم؟
ضرب المثل قدیمی ” کتاب را از روی جلد آن قضاوت نکنید ” همچنان صادق است. به ظاهر اعتماد نکنید و مشتری را بر اساس نحوه ارائه خود در نگاه اول قضاوت نکنید. البته اگر کسی غرق در خون و با قمه در دست به سراغ شما آمد، پرسیدن چند سوال از او نیز مشروع است، اما در کل صبور باشید و سعی کنید کسانی را که در مقابل خود قرار دارند کنار بگذارید و با همه حرفه ای رفتار کنید. و احترام.
همیشه بهتر است زمانی را تلف کنید و در نهایت متوجه شوید که با مشتری ایدهآل سروکار دارید تا اینکه عجول باشید و فرصت را از دست بدهید.
وظیفه شما خدمت است. همیشه این را به خاطر داشته باشید، این شغلی است که شما انتخاب کرده اید و برای آن آماده اید. در دسترس مشتری باشد. این بدان معنا نیست که شما باید برده او باشید یا رفتاری مطیع داشته باشید. حرفه شما و حرفه ای بودن شما شامل ارائه بهترین خدمات ممکن در یک زمینه خاص به مردم است.
شما همچنین قادر خواهید بود منحصر به فردترین فروشگاه یا کلوپ در کهکشان را مدیریت کنید، اما مشتری با انتخاب شما بر دیگران همیشه از شما سود می برد و شما باید برای این کار از آنها سپاسگزار باشید و سپاسگزاری خود را بدون خدمتگزاری نشان دهید، اما همیشه حفظ کنید.
تکنیک های متقاعدسازی را برای متقاعد کردن مشتری کشف کنید
تکنیک فروش لباس : یکی از بهترین آموزشها برای تکنیک فروش، تلاش برای فروش چیزی است که نمیخرید. لباس یا کالای مورد علاقه خود را برای فروش در مغازه خود پیدا کنید. ممکن است چیزی وجود داشته باشد که از آن متنفر باشید، که حتی تحت شکنجه آن را نمی پوشید، اما برای فروش وجود دارد. زیرا برای برخی افراد مقاومت ناپذیر است. سعی کنید پنج دلیل خوب برای اینکه چرا کسی باید آن را بخرد پیدا کنید. از قضاوت و سلیقه شخصی خود خلاص شوید، روی دلایلی تمرکز کنید که می تواند مشتری را به سمت خرید سوق دهد و زمانی که موضوع را به مشتری بالقوه ارائه می کنید به آنها اعتماد کنید.
اگر چیزی خودش را بفروشد، هرکسی می تواند آن را بفروشد. البته، پیشنهادات فوق العاده، تخفیف ها، جوایز غنی و مجموعه ها می تواند کمک کننده باشد. اما مهارت شما در این است که بدانید چگونه تک تک کالاها را بفروشید.
مشتری که نه می گویند همیشه می تواند وجود داشته باشند. کسی که نمیتوانید با او ارتباط برقرار کنید، از چیزی خوشش نمیآید، تا حد بیادبی است. نگرش منفعل به ندرت وضعیت را بهبود می بخشد. گاهی اوقات مناسب است که یک قدم به جلو بردارید و بی اندازه بپرسید که مشکل چیست. همیشه مهربانانه و بدون کنایه یا پرخاشگری. از بن بست شرم آور هم برای خود و هم برای مشتری جلوگیری می کنید و این فرصت را خواهید داشت که از صفر شروع کنید و شاید فروش را ببندید.
عبارات قانع کننده برای “فروش ” را نیز بخوانید
هنگامی که فروش کامل شد، چه موفقیت آمیز باشد و چه مشتری بدون هیچ چیز، مهم است که نگرش های خاصی را اتخاذ کنید و ملاحظات لازم را در نظر بگیرید.
رسید را تایپ کردید و تشکر کردید، همچنین برای شما آرزوی تداوم روز خوبی داشتید. خوب، این کمترین کاری است که می توانید انجام دهید. بیرون آمدن از پشت پیشخوان، همراهی مشتری تا خروجی و دعوت از او برای بازگشت و دیدن شما ، کار اضافی انجام می دهد.
همیشه با نهایت طبیعی بودن و البته بدون ست ظاهری. مشتری آن را به خاطر خواهد آورد.
نرخ تبدیل درصدی از مشتریان بالقوه است که وارد فروشگاه یا مکان شما شده و خرید انجام می دهند. رابطه بین تعداد مشتریانی که هر روز از در خانه شما عبور می کنند و میزان فروش شما در پایان روز باید با ادامه کسب و کار خود و با کسب تجربه شما و کارکنانتان افزایش یابد.
اگر از ابتدای روز تصوری از تعداد مشتریانی که به شما مراجعه می کنند دارید، می توانید مجموعه نهایی را با تقریب خوبی پیش بینی کنید.
نتیجه فروش به عوامل مختلفی بستگی دارد. گاهی اوقات این یک شانس ساده است، گاهی اوقات کاملاً به شما بستگی دارد، برخی دیگر فقط از طرف مشتری. مهم فروش است، هدف همین است. اما اگر برخی از مشتریان بدون خرید چیزی ترک کنند، مطمئناً نیازی به تبدیل آن به فاجعه نیست. فقط از خود بپرسید که آیا می توانستید بهتر عمل کنید و در عوض به مشتری بعدی فکر کنید که قرار است از در فروشگاه شما عبور کند.
به طور خلاصه، مهم است که شما یک مدل برای دنبال کردن داشته باشید. یک سیستم فروش که به شما امکان می دهد با یک غریبه ارتباط برقرار کنید. حتی قبل از بیان شایستگی ها و ویژگی های یک محصول خاص، با او ارتباط برقرار کنید و او را متقاعد کنید که خرید کند. خرید را با رضایت از محل استقرار خود و احتمالاً با تمایل به بازگشت انجام دهد.
اطمینان شما به ما، مایه افتخار ما است
همانطور که می دانید پوشاک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع پوشاک با کیفیت عالی هستید، می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.
برای خرید انواع پوشاک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.
خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع پوشاک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.
” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”
نام و نام خانوادگی: | اصلان حقیقی |
شماره همراه | 09134469940 |
شماره واتزاپ و تلگرام | 09931997049 |
اینیستاگرام | |
آدرس | اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی |
ایمیل: | Aslan.hasghighi@gmail.com |