در فروشگاه لباسم ام چگونه بیشتر بفروشیم: برای موفقیت باید دیدگاه و رویکرد خود را تغییر دهید. مردم محصولات شما را نمی خرند، بلکه راه حل هایی برای مشکلات خود می خرند.
شما به خوبی می دانید که محصول عالی ارائه می دهید و در واقع مشتریان شما بسیار وفادار و مشتاق شما هستند. اما پس چرا رشد کسب و کار شما راکد است؟ چرا، اگر مشتریان زیادی نشان میدهند که از خدمات و محصولات شما خوششان می آید، برای دستیابی به فروش جدید چنین مشکلی دارید؟
این به احتمال زیاد به استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد ، که با تبدیل آنها به مشتریان فعلی، موفق به جذب مشتریان جدید بالقوه نمی شود.
مشکل بسیاری از شرکت ها این است که آنها بر اساس یک مدل بازاریابی هستند که باید بررسی و به روز شود. برای درک بهتر مشکل، تغییر دیدگاه و تحلیل موضوع از دیدگاه مشتری نهایی ضروری است.
شما باید برای فروش لباس خودتان اول روی نیاز مشتری و چیزی که آلان او فکر می کند، تمرکز کنید. در ادامه راه فروش بهتر لباس را آموزش می دهیم.
چگونه بیشتر بفروشیم : هر بار که یک مشتری محصول یا خدماتی را خریداری می کند، تجربه مشتری او (روشی که مشتریان کل تعامل خود را با شرکت درک می کنند) از سه مرحله می گذرد:
فاز A : مشتری مشکل دارد
فازB: شما یک راه حل ارائه می دهید
فاز C : مشتری به نتیجه می رسد
در این پویایی، بازاریابی همه چیز در مورد شماست و پیامی که به مشتری می رسد این است که شما چیزی به او پیشنهاد می کنید.
در واقع، اکثر مدلهای بازاریابی اساساً خودارجاعی هستند: شما رهبر این بخش هستید، شما کسی هستید که ارزانترین قیمت را ارائه میدهید، شما قابل اعتمادترین هستید، شما، شما، شما…
این به ویژه برای یک مشتری جذاب نیست، فقط به این دلیل که محبوب ترین مدل بازاریابی به شما کمک نمی کند در بین سایر بازیگران بازار متمایز شوید.
و همچنین، برای لحظه ای به آن فکر کنید: آیا مشتریان بیشتر به شما علاقه مند هستند یا به نتایجی که می خواهند به دست آورند؟
پاسخ شما را با این جمله جو پولیزی می دهیم :
بیایید یک مثال بزنیم. بیایید تصور کنیم که برای عمل شانه باید به یک متخصص مراجعه کنید و دو پزشک به شما معرفی می شوند.
اولی به شما می گوید که از مدرسه ای معتبر فارغ التحصیل شده و بیست سال سابقه کار دارد.
از سوی دیگر، پزشک دوم تنها به شما می گوید که 99 درصد از بیمارانش 4 هفته پس از جراحی، عملکرد کامل شانه را بهبود داده اند.
چه کسی را انتخاب خواهید کرد؟ احتمالاً پزشک دوم را انتخاب خواهید کرد، زیرا آنچه به شما علاقه مند است نتایجی است که او برای شما تضمین کرده است.
این باید به شما بفهماند که شاید زمان آن فرا رسیده است که مدل بازاریابی خود را تغییر دهید و آن را دیگر روی خودتان تمرکز نکنید، بلکه روی نتایجی که مشتری میتواند به دست آورد، تمرکز کنید، یعنی:
مشتری مشکل دارد → مشتری به نتیجه دلخواه می رسد .
بنابراین باید بیشتر روی فازهای A و C تمرکز کنید و به فاز B اهمیت کمتری بدهید.
اولین قدم این است که به مشتری اطلاع دهید که مشکل او را می دانید و درک می کنید (فاز A).
در واقع، مردم از شما خرید نمیکنند زیرا میدانند چه چیزی میفروشید، بلکه به این دلیل که شما را فردی میبینند که مشکلات آنها را درک میکند.
به جای صرف انرژی و منابع برای صحبت کردن در مورد شما، باید روی این تمرکز کنید که به مشتری بفهمانید که وضعیت او، نیازها و خواسته هایش را درک می کنید.
ضرب المثلی قدیمی وجود دارد که به تئودور لویت نسبت داده می شود که می گوید:
«مردم نمی خواهند مته ربع اینچی بخرند. مردم یک سوراخ ربع اینچی می خواهند”
چگونه بیشتر بفروشیم : مشتریان میخواهند نتایج را بخرند و آنچه شما به آنها میفروشید وسیلهای برای به دست آوردن آنهاست. به آنها به وضوح نشان دهید که چه نتایجی می توانید به آنها کمک کنید تا به دست آورند و آنها را متقاعد خواهید کرد که آنچه را که می فروشید بخرند.
نتایجی که ما در مورد آن صحبت می کنیم می تواند به طور کلی به مزیت یا منفعتی تبدیل شود که مشتری برای انجام بهتر زندگی حرفه ای یا خصوصی خود به دست می آورد.
صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در پول، کسب درآمد، شادتر بودن، استرس کمتر نتایجی هستند که مشتریان شما می خواهند به دست آورند.
با تمرکز پیام خود بر روی فازهای A و C، می توانید توجه آنها را جلب کنید و آنها را در خرید محصول یا خدمات خود مشارکت دهید.
وقتی در مورد محصول خود صحبت می کنید(فازB)، مشتریان فکر می کنند : “خوب، شاید اگر و زمانی که به آن نیاز داشته باشم، آن را بخرم”.
وقتی در مورد مشکل آنها صحبت می کنید (فاز A)، مشتریان می گویند : “وای، شما واقعاً مرا درک کردید!”
وقتیدر مورد نتایج صحبت می کنید (فاز C)، مشتریان می گویند: “وای، من این را می خواهم!”
اعتماد شما، افتخار ماست
همانطور که می دانید پوشاک در گونه های مختلفی تولید می شود و تنوع بالا است که قیمت هر کدام در بازار کشور متفاوت می باشد. اگر به دنبال خرید انواع پوشاک با کیفیت عالی هستید، می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق سایت بازرگانی حقیقی اطلاعات تماس خود را قرار دهید تا با شما تماس بگیریم.
برای خرید انواع پوشاک می توانید در قسمت دیدگاه نام خانوادگی، شماره تماس و محصول مورد خود را نوشته تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند(اطلاعات تماس شما برای دیگران نمایش داده نمی شود و فقط مدیر سایت به آن دسترسی دارد). یا با راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.
خرید از سایت بازرگانی حقیقی به صورت اینترنتی بوده و انواع پوشاک را به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره های زیر در تماس باشید.
” شما شماره تماس خود را در قسمت دیدگاه قرار دهید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.”
نام و نام خانوادگی: | اصلان حقیقی |
شماره همراه | 09134469940 |
شماره واتزاپ و تلگرام | 09931997049 |
اینیستاگرام | |
آدرس | اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی |
ایمیل: | Aslan.hasghighi@gmail.com |