مهم ترین عوامل رتبه بندی گوگل چیست؟ آیا می دانستید بیش از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل وجود دارد؟ فاکتورهای رتبه بندی توسط گوگل برای قضاوت در مورد اینکه چقدر محتوای وب سایت شما با یک جستجوی آنلاین خاص مطابقت دارد استفاده می شود.
و گوگل به مراتب محبوب ترین موتور جستجو در این سیاره است.
با بیش از 8.5 میلیارد جستجو در روز بر سایر موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو تسلط دارد . بیش از 90 درصد از تمام جستجوهای آنلاین با گوگل انجام می شود.
بنابراین، کسب و کار شما از رتبه بالاتر در نتایج جستجوی گوگل سود زیادی خواهد برد. با این حال، با عناصر بسیار مختلف، کدام فاکتورهای رتبه بندی گوگل مهم ترین هستند؟
در این مقاله، 10 عاملی را که مطمئناً رتبه شما را بهبود می بخشد، بررسی خواهیم کرد. اگر به همه این موارد توجه نکرده اید، سعی کنید در اسرع وقت اقدام کنید.
بیایید درست شیرجه بزنیم…
فاکتور رتبه بندی گوگل یکی از بسیاری از اطلاعات کوچکی است که گوگل از آن برای تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه یک صفحه وب به یک عبارت جستجوی خاص پاسخ می دهد استفاده می کند.
به عبارت دیگر، اگر شخصی “بهترین قالب وردپرس” را در موتور جستجوی خود تایپ کند، گوگل از فاکتورهای رتبه بندی برای نمایش محتوایی استفاده می کند که به احتمال زیاد به جستجوگر کمک می کند.
فاکتورهای رتبه بندی می توانند شامل هر چیزی از تعداد کلمات یک صفحه تا زمان بارگذاری تصاویر باشند. هدف گوگل ارائه محتوای بهینه برای کاربران برای حل درخواستهای جستجوی آنها، همراه با یک تجربه آنلاین مثبت است.
هنگامی که نوبت به کسب رتبه های بالاتر می رسد، برخی از صاحبان وب سایت ممکن است وسوسه شوند که برای هر عامل رتبه بندی بهینه سازی کنند.
اما، از دیدگاه گوگل کامل بودن غیرممکن است. بنابراین، مطمئن شوید که عوامل رتبه بندی که بیشترین سود را به شما می دهند، اولویت بندی کنید.
شاید این جمله قدیمی سئو را شنیده باشید که «محتوا پادشاه است». و در مورد فاکتورهای رتبه بندی گوگل، کیفیت محتوای شما تاثیر زیادی دارد.
اگر بتوانید محتوای منحصر به فرد، تازه و مفید برای کاربران ایجاد کنید، گوگل آن را در صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) خود رتبه بالاتری خواهد داد.
گوگل به کیفیت محتوای شما توجه ویژه ای دارد. مهم نیست که چقدر صفحه وب شما بهینه شده است ، اگر محتوای شما ارزشمند نباشد، نمی توانید انتظار رتبه های بالاتر را داشته باشید.
بنابراین، گوگل چگونه کیفیت محتوا را اندازه گیری می کند؟
گوگل به محتوای اصلی ترجیح می دهد. شما می خواهید صفحات وب ایجاد کنید که به نیازهای مخاطبان شما پاسخ دهد، ارزش منحصر به فردی ارائه دهد و از منبع دیگری کپی نشده باشد.
اگر محتوای شما تکراری یا بسیار شبیه به سایر صفحات وب باشد، تأثیر منفی بر سئوی شما خواهد داشت. در بدترین موارد، گوگل ممکن است حتی یک صفحه تکراری را ایندکس نکند.
نه تنها این، اگر به طور منظم محتوای تکراری را منتشر کنید، گوگل ممکن است نرخ خزیدن در وب سایت شما را کاهش دهد.
بنابراین، هنگامی که در حال ایجاد محتوا هستید، مطمئن شوید که متفاوت و بهتر از وبسایتهایی است که برای عبارت جستجوی هدفمند شما رتبهبندی میکنند . البته، عبارات جستجویی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید باید با کلمات کلیدی تمرکز شما مطابقت داشته باشند .
یکی دیگر از راههای افزایش کیفیت محتوای خود، تازه و به روز نگه داشتن آن است. گوگل از محتوای جدیدتر حمایت می کند، خواه اخیراً منتشر شده باشد یا به طور کامل به روز شده باشد.
هنگامی که به طور مرتب پست ها را به روز می کنید و اطلاعات جدیدی اضافه می کنید، سیگنال های رتبه بندی مثبتی را به موتورهای جستجو ارسال می کنید.
اگر موضوعاتی را پوشش دهید که شامل اخبار یا روندها می شود، تازگی محتوا نقش مهم تری ایفا می کند. برای چنین موضوعاتی، گوگل صفحاتی را ترجیح می دهد که آخرین اطلاعات را ارائه می دهند.
به عنوان مثال، اگر در مورد یک بحران بهداشت جهانی می نویسید، می خواهید محتوایی را منتشر کنید که حاوی اخبار و تحقیقات اخیر باشد. و یک راه ساده برای یافتن آخرین اطلاعات برای تازه نگه داشتن محتوای خود استفاده از Google Trends است .
فقط عبارت جستجوی خود را در ابزار وارد کنید و به موضوعات مرتبط نگاه کنید. اینها پرس و جوهای پرطرفداری هستند که می توانند به شما کمک کنند به پست های خود ارزش بیافزایید.
طول محتوا یک عامل رتبه بندی آسان برای اندازه گیری و درک است. و، یکی دیگر از دستورالعمل های آسان برای به خاطر سپردن این است که طولانی تر به طور کلی بهتر است.
طبق مطالعات مختلف، طول محتوا تأثیر بسزایی در رتبه بندی شما در نتایج جستجو دارد. به طور متوسط، پست هایی که در 10 موقعیت اول در جستجوی گوگل قرار دارند، 1890 کلمه دارند .
با وجود این میانگین، هیچ راهی برای نوشتن تعداد “عالی” کلمات وجود ندارد. طول مناسب برای هر محتوایی به هدف خواننده و موضوع آن بستگی دارد.
یک رویکرد بهتر، ایجاد محتوایی است که عمق داشته باشد و یک موضوع را به طور کامل پوشش دهد. به این دلیل که گوگل محتوایی را در اولویت قرار می دهد که به طور کامل به نیازهای کاربران پاسخ می دهد و راه حل های دقیق ارائه می دهد.
به عنوان بخشی از کیفیت محتوا، پست ها و صفحات وبلاگ شما باید به خوبی سازماندهی و ساختار یافته باشند. این کار باعث می شود بازدیدکنندگان بتوانند محتوای سایت شما را بخوانند و راه حل هایی برای نیازها و مشکلات خود بیابند.
برای بهبود ساختار و سازماندهی مقالات خود، باید از چندین عنوان و عنوان فرعی (H2، H3، H4 و غیره) برای سازماندهی ایده ها و موضوعات خود استفاده کنید.
همچنین میتوانید از فهرستهای گلولهدار و شمارهدار برای آسانتر خواندن اطلاعات استفاده کنید. اگر کلمات کلیدی شما با یک عبارت جستجو مطابقت داشته باشند، ممکن است گوگل حتی این لیست ها را انتخاب کند و آنها را به عنوان قطعه های ویژه نشان دهد.
بنابراین، کار بر روی ساختار و سازماندهی محتوا می تواند به بهبود خوانایی آن کمک کند. در نتیجه، تعامل کاربران در سایت خود را نیز افزایش خواهید داد، که بر فاکتورهای رتبه بندی گوگل به روش های مثبت بسیاری تأثیر می گذارد.
بعد از کیفیت محتوا، فاکتور مهم بعدی رتبه بندی گوگل ما بک لینک ها هستند. لینک های دریافتی از سایر وب سایت ها تأثیر زیادی بر الگوریتم رتبه بندی گوگل دارند.
در واقع، صفحات وب با بک لینک کمتر ترافیک ارگانیک بسیار کمتری دریافت می کنند، زیرا در اعماق نتایج جستجو مدفون شده اند.
بنابراین، بک لینک ها چقدر برای سئو سایت شما مهم هستند؟
بک لینک ها یا لینک های ورودی مانند رای اعتماد برای وب سایت شما هستند. گوگل این آرا را اندازه گیری می کند و کیفیت لینک های شما را تجزیه و تحلیل می کند.
در مجموع، بک لینک های وب سایت های معتبر با ارزش تر هستند و رتبه شما را بیشتر از لینک های سایت های دارای رتبه پایین تر افزایش می دهند. به دست آوردن این پیوندها، سیگنالی به Google ارسال می کند که محتوای شما قابل اعتماد است، زیرا سایر وب سایت های با کیفیت بالا آن را تضمین می کنند.
این راههای سریع و ساده برای دریافت بک لینک از سایتهای معتبر را بررسی کنید .
یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی گوگل این است که محتوای شما چقدر با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد. هدف جستجو صرفاً اصطلاحی است که آنچه را که کاربر میخواهد با جستجو انجام دهد را توصیف میکند.
آیا قصد خرید چیزی برای حل مشکل یا نیاز دارند؟ آیا آنها می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک کار را انجام دهند؟ یا فقط به دنبال اطلاعات برای درک بهتر موضوع هستند؟
هر جستجوگری متفاوت است، و شما باید دلیل پشت یک عبارت جستجو را بدانید تا محتوای شما به درستی به آن بپردازد.
به عنوان مثال، اگر شخصی بهترین تم های وردپرس را جستجو کند ، نتایج برتر بیشتر فهرست ها هستند. نویسندگان و گوگل بر این باورند که این جستجوگران می خواهند یک تم جدید وردپرس را با هم مقایسه کرده و نصب کنند.
بنابراین، اگر می خواهید محتوا را در هر یک از این موضوعات مثال ایجاد کنید، مهم است که با هدف جستجو مطابقت داشته باشید و نوع مناسب محتوا را ایجاد کنید.
به عنوان مثال، در برخی موارد گوگل بیشتر ویدیوها و اینفوگرافیک ها را در نتایج برتر نمایش می دهد. این بدان معنی است که شما باید یک ویدیو یا یک اینفوگرافیک ایجاد کنید تا بهترین شانس رتبه برای آن کلمات کلیدی را داشته باشید.
برای سایتهای تجارت الکترونیک، هدف جستجو همچنین اطلاعاتی در مورد جایی که بازدیدکنندگان در سفر خریدار هستند به شما میدهد .
آیا آنها به دنبال اطلاعات کلی در مورد صنعت شما هستند، آیا می خواهند یک آموزش یا یک مقاله آموزشی داشته باشند یا در مرحله تحقیقات نهایی هستند و آماده خرید محصول شما هستند؟
با تطبیق محتوای خود با هدف جستجو، می توانید به این سؤالات پاسخ دهید و محتوایی ایجاد کنید که مردم بیشتر به دنبال آن هستند.
در میان صدها فاکتور رتبه بندی گوگل، یکی دیگر از اولویت های اصلی سرعت صفحه است. به این دلیل که در ماه مه 2021، گوگل سرعت بارگذاری وب سایت را بخشی از Core Web Vitals خود قرار داد.
سرعت وب سایت شامل معیارهایی است که گوگل آنها را برای تجربه کاربر در سایت شما حیاتی می داند. سرعت کلی و پاسخگویی وب سایت شما را به همراه سرعت بارگذاری عناصر مختلف مانند فونت ها و تصاویر اندازه گیری می کند.
اکنون، هدف در اینجا شکست دادن رقبای خود و کاهش میلی ثانیه از زمان بارگذاری نیست. این بیشتر در مورد رعایت حداقل استاندارد برای زمان بارگذاری صفحه است.
گوگل می خواهد وب سایت شما به سرعت بارگذاری شود و تجربه کاربری عالی برای مخاطبان شما فراهم کند.
برای بررسی آسان سرعت بارگذاری وب سایت خود در وردپرس، می توانید از گزارش سرعت سایت MonsterInsights استفاده کنید .
وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند، امتیازی را برای موبایل و دسکتاپ نمایش می دهد، معیارهای مهمی را در مورد زمان بارگذاری صفحه شما نشان می دهد و پیشنهاداتی را برای سریعتر کردن سایت شما برجسته می کند.
به عنوان مثال، یکی از راههای بهبود سرعت بارگذاری وبسایت وردپرس، استفاده از CDN (شبکه تحویل محتوا) است. CDN ها می توانند زمان بارگذاری محتوای شما را برای کاربران در سراسر جهان افزایش دهند.
علاوه بر این، می توانید این نکات ساده را برای افزایش سرعت عملکرد سایت وردپرس خود امتحان کنید .
در کنار سرعت، نکته دیگری که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، عملکرد سایت شما در صفحه نمایش های کوچکتر است.
از زمانی که گوگل در سال 2019 جستجوی موبایل را در اولویت قرار داد، بسیار مهم است که وب سایت شما در هر اندازه صفحه نمایش پاسخگو باشد. Mobile-first به این معنی است که Google اکنون از نسخه موبایل وب سایت شما برای فهرست بندی و رتبه بندی استفاده می کند .
قبلاً گوگل از نسخه دسکتاپ وب سایت شما برای ایندکس استفاده می کرد. اما با بیش از 4.2 میلیارد کاربر اینترنت موبایل در جهان، جای تعجب نیست که گوگل این تغییر را انجام داده است.
بنابراین، اگر می خواهید رتبه خود را به حداکثر برسانید، وب سایت شما باید سازگار با موبایل باشد.
شما باید با انتخاب یک تم وردپرس که پاسخگوی تلفن همراه است شروع کنید. یا، از افزونهها استفاده کنید تا سایت وردپرس خود را برای موبایلپسندتر کنید .
عامل رتبه بندی بعدی که باید روی آن کار کنید، اعتبار دامنه وب سایت شما (DA) است . این معیاری است که تخصص سایت شما را در مورد یک موضوع خاص و توانایی آن در رتبه بندی در موتورهای جستجو درجه بندی می کند.
Domain Authority توسط شرکت SEO Moz اختراع شده است و امتیازی از 1 و 100 به دست می آورد.
البته راه های مختلفی وجود دارد که می توانید اعتبار سایت خود را افزایش دهید. یکی از راه ها این است که بک لینک های با کیفیت بالا به دست آورید. اما، داشتن بک لینک های زیاد، رتبه بالاتر را تضمین نمی کند.
به همین دلیل است که باید محتوای شگفت انگیزی ایجاد کنید که بر صنعت یا موضوع اصلی شما متمرکز باشد. و سعی کنید محتوای وب سایت و وبلاگ خود را بر روی یک موضوع اصلی متمرکز کنید.
برای اینکه بدانید کدام موضوعات بیشتر مورد توجه بازدیدکنندگان سایت شما هستند، از ابزاری مانند MonsterInsights، بهترین افزونه Google Analytics WordPress استفاده کنید . این اطلاعات واقعی در مورد محبوب ترین صفحات وب سایت شما را به شما نشان می دهد .
سپس، می توانید محتوای باکیفیت تری پیرامون موضوعات مشابه ایجاد کنید تا اقتدار موضوعی خود را افزایش دهید.
در نهایت، گوگل سایت شما را به عنوان یک متخصص در زمینه شما می شناسد، که اعتبار دامنه شما را افزایش می دهد و باید به موقعیت بهتری در نتایج جستجو منجر شود.
در کنار انتشار محتوای اصلی و دریافت بک لینک، یکی از شناخته شده ترین عوامل رتبه بندی استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت ها است.
کلمات کلیدی باید با عبارات جستجویی که کاربران در موتورهای جستجو تایپ می کنند مطابقت داشته باشد. بنابراین، مهم است که صفحات وب شما حاوی کلمات کلیدی مورد جستجوی مخاطبان باشد، علاوه بر اینکه با هدف جستجوی آنها مطابقت داشته باشد و شما بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود نظارت داشته باشید . به این ترتیب گوگل می تواند صفحه شما را در نتایج جستجوی خود نمایش دهد.
برای اطمینان از اینکه وب سایت شما کلمات کلیدی بهینه شده است، در اینجا چند نکته وجود دارد:
برچسبهای عنوان – کلیدواژه مورد نظر خود را در ابتدای برچسبهای عنوان سئوی پستهای خود قرار دهید .
توضیحات متا – توضیحات متا غیر قابل مقاومت بنویسید و کلمه کلیدی تمرکز خود را اضافه کنید تا کاربران بدانند صفحه شما در مورد چیست و روی آن کلیک کنند.
متن جایگزین تصویر – از آنجایی که گوگل نمی تواند تصاویر را بخواند، می توانید کلمات کلیدی خود را در بخش متن جایگزین تصویر اضافه کنید تا بتوانید بصری را در مورد چیست.
Anchor Text – گوگل از Anchor Text استفاده می کند تا بفهمد صفحه مربوط به چه چیزی است، بنابراین می توانید هنگام پیوند دادن صفحات خود از کلمات کلیدی خود برای انکر تکست استفاده کنید.
از کلمات کلیدی LSI استفاده کنید – اگرچه صفحه وب شما ممکن است بر روی یک کلمه کلیدی اصلی تمرکز کند، متوجه خواهید شد که افراد بسیاری از عبارات مرتبط را جستجو می کنند. این کلمات کلیدی اضافی، کلمات کلیدی LSI (نمایه سازی معنایی پنهان) نامیده می شوند . کلمات کلیدی LSI به گوگل کمک می کنند تا بفهمد محتوای شما دقیقاً در مورد چیست. این کلمات همچنین به گوگل نشان می دهد که شما یک موضوع را به طور کامل پوشش می دهید.
از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید – بهینه سازی کلمه کلیدی به این معنا نیست که عبارت جستجوی اصلی خود را بارها و بارها تکرار کنید. به آن پر کردن کلمات کلیدی می گویند، و یک عمل سئو موثر نیست. سعی کنید کلمه کلیدی تمرکز خود را چند بار وارد کنید و همه چیز را با تغییرات و کلمات کلیدی ثانویه مخلوط کنید.
کلمات کلیدی را در H2 و H3 قرار دهید – می توانید با استفاده از تغییرات کلمه کلیدی و کلمات کلیدی LSI در سرفصل های H2 و H3 پست خود، محتوا را بیشتر بهینه کنید.
کلمه کلیدی را در URL اضافه کنید – در حالت ایده آل، کلمه کلیدی اصلی شما در URL صفحه وب قرار می گیرد. بنابراین، برای یک مقاله آموزشی که در آن عبارت کلیدی شما «چگونه خر کونگ را شکست دهیم» است، URL ممکن است چیزی شبیه www.aslanhaghigh.ir/how-to-beat-donkey-kong/ باشد .
در حالی که بهینه سازی کلمات کلیدی مهم است، عامل دیگری که باید در نظر بگیرید ساختار سایت شما است، به خصوص اگر در حال راه اندازی یک سایت جدید هستید.
معماری وب سایت شما از منظر خزیدن و نمایه سازی مهم است. یک ساختار ساده، بدون زیردایرکتوری های زیاد، می تواند به خزنده های گوگل کمک کند تا وب سایت و صفحات آن را فهرست کنند.
و برای سرعت بخشیدن به نمایه سازی مطالب جدید و به روز شده، می توانید با ایجاد نقشه سایت در وردپرس شروع کنید . نقشه سایت شامل تمام صفحات مهمی است که می خواهید موتور جستجو در مورد آنها بداند.
نقشه سایت به خزنده گوگل کمک می کند تا در وب سایت شما حرکت کند، محتوای جدید را کشف کند و صفحات شما را فهرست کند.
سایت شما می تواند بیش از یک نقشه سایت داشته باشد. در واقع، اگر از افزونه وردپرس All in One SEO استفاده کنید ، به راحتی می توانید نقشه سایت ویژه ای برای محتوای ویدیویی و خبری تهیه کنید . این می تواند رتبه شما را برای انواع خاصی از محتوا در جستجوی گوگل افزایش دهد.
یک راه دیگر برای کمک به گوگل برای ایندکس کردن وب سایت شما ، بهینه سازی فایل robots.txt وردپرس شماست.
یک فایل robots.txt مسیری را برای رباتهای گوگل فراهم میکند و به آنها میگوید چگونه وبسایت شما را بخزند و ایندکس کنند. مشخص می کند که عنکبوت های موتور جستجو کدام صفحات را باید بخزند و از کدام صفحات اجتناب کنند.
در نتیجه، سهمیه خزیدن را ذخیره میکنید و رباتها از صفحاتی که ضروری نیستند، مانند صفحه مدیریت، عبور نمیکنند.
برای اطلاعات بیشتر، این آموزش کامل را در مورد نحوه بهینه سازی فایل robots.txt برای سئو بررسی کنید .
در کنار معماری سایت، امنیت سایت شما اکنون یک فاکتور اصلی رتبه بندی گوگل است. یکی از بزرگترین الزامات این است که مطمئن شوید سایت شما از پروتکل HTTPS استفاده می کند، زیرا این داده ها بین وب سایت شما و مرورگر کاربر رمزگذاری می شود.
گوگل در سال 2014 تایید کرد که HTTPS یک سیگنال رتبه بندی است. بنابراین، اگر سایت شما گواهینامه SSL ندارد و همچنان از http://… در URL خود استفاده می کند، اکنون زمان خوبی برای به روز رسانی است.
آخرین فاکتور رتبه بندی گوگل که در مورد آن بحث خواهیم کرد، تجربه کاربر در صفحه است. این معیارها به گوگل جزئیات بیشتری در مورد تجربه کاربری بازدیدکنندگان شما می دهد.
اما گوگل چگونه تجربه درون صفحه را می سنجد؟
از سیگنال های رتبه بندی مختلف مانند:
CTR (نرخ کلیک) – درصد کاربرانی که روی لینک وب سایت شما در نتایج جستجو کلیک می کنند. هنگامی که CTR خود را با عناوین و توضیحات متا بهتر بهبود می دهید، مطمئناً در رتبه بندی خود تقویت خواهید شد.
Bounce Rate – داشتن نرخ پرش بالا برای سایت شما خوب نیست. اگر درصد بالایی از مردم روی سایت شما کلیک کنند و سپس دکمه بازگشت را بدون تعامل فشار دهند، گوگل آن صفحه را به عنوان غیر مرتبط با جستجوگران قضاوت می کند و رتبه آن را کاهش می دهد.
زمان اقامت – این نشان میدهد که بازدیدکننده پس از ورود از نتایج جستجوی Google، چه مدت در سایت شما باقی میماند. هرچه زمان ماندگاری بیشتر باشد، تعامل کاربر شما بهتر است. گوگل مدت طولانیتر تعامل را به عنوان نشانهای از مرتبط بودن محتوای شما برای کاربر تفسیر میکند.
در حالی که سعی کردهایم رایجترین و مهمترین سیگنالهای رتبهبندی را فهرست کنیم، قطعاً تعداد بیشتری نیز وجود دارد. اما، اگر ابتدا بر این اصول تسلط داشته باشید، ما تضمین میکنیم که بهبود عمدهای در رتبهبندی گوگل و ترافیک جستجوی ارگانیک مشاهده خواهید کرد.
و بس!
امیدواریم مقاله ما در مورد مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل مورد پسند شما واقع شده باشد. اگر به اطلاعات بیشتری در مورد رتبه بندی سایت خود در گوگل نیاز دارید، این پست را در مورد بهترین ابزارهای جستجوگر رتبه بندی گوگل بخوانید .
و فراموش نکنید که ما را در توییتر ، فیس بوک و یوتیوب برای بررسی های مفیدتر، آموزش ها و نکات Google Analytics دنبال کنید.
من اصلان حقیقی، فارغ تخصیل رشته مدیریت کسب و کار در گرایش استراتژی از دانشگاه سمنان هستم، برای این که بهتر بتوانید من را بشناسید اینجا کلیک کنید. به دلیل تجربه در کسب و کارهای مختلف و تجربه بازاریابی حضوری و اینترنتی در شکل های مختلفی که داشتم. ویزیتوری، صندوق داری، کارشناس فروش و مدیر فروش. به این نتیجه رسیدم که در شرایط فعلی یکی از بازو های بازاریابی برای شرکت ها مخصوصا شرکت های کوچیک و متوسط بازاریابی از طریق اینترنت هست.
در حال حاضر قصد دارم کسب و کاری را برای خودم راه اندازی کنم، اگر به سایت اصلی من سر بزنید یا روی شرکت مدیریت صادرات کلیک کنید و وارد سایت اصلی من بشوید می بینید که در چه زمینه ای فعالیت می کنم.
برای این که ببینید دیجیتال مارکتیگ چی هست روش کلیک کنید.
اما طی تجربه ای که در شرکت تازه تاسیس و دانش بنیان داشتم، دیدم، امکان برون سپاری برای من نیست و خیلی نگرانی داشتم برای این که آیا آژانش یا شرکتی که من با آن قرار می بندم به درستی کار خودش را انجام می دهد یا پشتیبانی اون به چه صورت است. به همین دلیل رفتم و کامل دیجیتال مارکتیک که سئو و طراحی سایت بخش های اصلی اون هستند را یاد گرفتم، چندین ماه کار آموزی کردم تا مطمئن شدم روی این دو موضوع تسلط کامل را دارم. از قبل چون رشته من در واقع استراتژی بود روی زمینه های مختلف استراتژی هم تسلط داشتم و یکی از اون ها استراتژی بازاریابی و بازاریابی محتوایی است. این دو برای بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند.
اما برای این که در ابتدا کار تراز مالی خوبی داشته باشم، پروژه های سئو و طراحی سایت را انجام می دهم. یکی از دغدغه هایی که گفتم با اون رو به رو بودن، نگرانی ام برای برون سپاری سئو، طراحی سایت و از همه مهم تر پشتیبانی بود. من نگرانی های احتمالی شما را درک می کنم چون روزی هم در وضع شما بودن. سعی کردم این دو مشکل را براش راهکار داشته باشم. صادقانه بگم کار که قرار باشه صرفا انجام بشود قبول نمی کنم ولی برای مشاوره همیشه در خدمت هستم. راه های ارتباطی من در زیر قرار داده شده اند.
ما در حوزه های کاری مختلفی فعالیت می کنیم. خدمات و کالاهای مختلفی در حال عرضه هستیم. بنده دحصیلات آکادمیک که داریم در حوزه کسب و کار است. همچنین فعالیت و تجربه کاری بنده در زمینه انواع بازاریابی است. به همین جهت در این حوزه خدمات متنوعی ارائه می کنیم. از خدمات ما در حوزه بازرگانی می توان به مشاوره کسب و کار و کوچینگ ، ترخیص کار کالا یا حق العمل کار گمرک و بازاریابی صادراتی اشاره کنیم.
شرکت ما با برخورداری از تحصیلات آکادمیک در زمینه کسب و کار و تجربه گسترده در حوزه بازاریابی، به عنوان یک شرکت چند حوزهای فعالیت میکند. در زمینه خدمات بازرگانی، مشتریان ما میتوانند از خدمات متنوعی نظیر مشاوره کسب و کار و کوچینگ، ترخیص کالا و حق العمل کار گمرک در اصفهان (ترخیص کالا در اصفهان / ترخیص کالا در اصفهان)، حق العمل کار گمرک بندرعباس (ترخیص کالا بندرعباس / ترخیص کالا در بندر عباس) و حق العمل کار گمرک آستارا (ترخیص کالا آستارا / ترخیص کالا در آستارا) بهرهمند شوند. شرکت ما با داشتن لیستی از شرکتهای ترخیص کالا در بندرعباس، اصفهان و آستارا، به مشتریان اطمینان میدهد که فرآیند ترخیص کالا به بهترین نحو انجام میشود. همچنین، با ارائه خدمات حق العمل کار گمرک در این مناطق، ما به کسبوکارها کمک میکنیم تا به راحتی و با اطمینان از فعالیتهای خود در بازارهای ملی و بینالمللی پیش بروند. با اعتماد به خدمات ما، شما میتوانید به سرعت و با اعتماد به خدمات ترخیص کالا و حق العمل کار گمرک خود را مدیریت کنید و به رشد و توسعه کسبوکار خود دست یابید.
با افتخار به اطلاع میرسانیم که شما میتوانید بهترین کیفیت کاتد مس صادراتی را از ما تجربه کنید. با سابقه درخشان در حوزه فروش و خرید کاتد مس، ما به عنوان یکی از پیشروهای صنعت، آماده به خدمترسانی به شما هستیم. از ما کاتد مس با کیفیت عالی و استانداردهای بینالمللی را تهیه نمایید. خرید کاتد مس از کارخانه با ما به معنای اعتماد به کیفیت و قیمت مناسب است. همچنین، اگر به دنبال کاتد مس لیچینگی هستید، ما توانایی تأمین آن را داریم. با انتخاب خدمات ما، به بهترین شکل از تجربه خرید خود در حوزه کاتد مس بهره مند شوید. با ما همراه باشید و کیفیت را با تضمین از ما تجربه کنید.
ما در زمنیه مس هیچ محدودیتی نداریم. منظور این است که شما تولید کننده کابل هستید. در صورتی که کاتد و مفتول مس خودتان را از ما خرید کنید. در فروش ما تبدیل به یکی از بازو های شما می شویم. شما کارخانه تولید کاتد مس دارید، سنگ مس را از ما خرید کنید، فروش کامل محصول خودتان را ما انجام می دهیم. به همین جهت است که ما هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم.
در صورت نیاز به هر کدام لطفا با شماره هایی که گفته شده است تماس حاصل فرمایید. همین طور برای دیدن شماتیک نقشه و خدمات و کالاهای ما به صفحه خدمات و کالاهای ما بروید.
راه ارتباطی | اطلاعات |
---|---|
اصلان حقیقی | مدیریت |
09134469940 | شماره تماس مدیریت |
09931997049 | شماره کارشناس فروش |
اصفهان، اصفهان خیابان علامه شرکت بازرگانی حقیقی | آدرس |